Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vloni k Vánocům jsem dárkem dostala kabelku značky DKNY ( zakoupena 23.12.2012). Již v březnu 2013 jsem kabelku musela reklamovat, jelikož se po obou stranách páralo ucho/držadlo. Doba užívání 2,5 měsíce. Kabelka byla spravena. V červenci 2013 jsem kabelku musela reklamovat znovu se stejným problémem. Doba užívání 3,5 měsíce. Tentokrat se však držadlo na jedné straně utrhlo úplně. Reklamace mi tentokrat byla zamítnuta s tím, že to bylo způsobeno mechanickým opotrebenim v závislosti na intenzitě a způsobu užívání kabelky.
Já s tímto vyrozuměním a zamítnutí reklamace velmi nesouhlasím. A chci podniknout další kroky k dosažení svého práva - výměny za jiné zboží anebo vracení peněz!
Důvody: jedná se o poměrně drahou / anebo při nejmenším rozhodně ne levnou kabelku. Kabelku jsem nepoužívala denně, a pokud, tak k přenášení běžných věci, které do dámské kabelky patří - klíče, diář, peněženka, kosmetická taštička, telefon apod a to pro cestu z práce a do práce, tedy využívána asi 1 hod denně a znovu podotýkám, ze ne každý den. Rozhodně jsem ji tedy nepřetěžovala, jak mi bylo řečeno paní prodavačkou. A určitě jsem kabelku nemohla využívat intenzivně, jak se píše ve vyjádření k reklamaci, a to jednoduše proto, že nemohu intenzivně využívat něco, co během 1/2 roku 2x reklamuji...
Tato kabelka je již 3.kousek, který od této značky vlastním, a s ohledem na klientský systém a věrnostní program bych očekávala jiný přístup. Přinejmenším správení vady - utrženého držadla. Kabelka mi však byla vrácena s utrženým držadlem, přestože jsem v reklamačním listu požadovala výměnu či vracení peněz.
Nyní však požaduji vracení peněz či výměnu za jiné zboží.
bag leather GANSVOOR LG hobo R4210704/00, výrobní číslo 20167622, cena 8400 Kč
Vracení peněz v plné výši anebo výměna za jiné zboží, případně voucher odpovídající hodnotě kabelky.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněn rozpor s kupní smlouvou - do prvních 6 měsíců od zakoupení zboží - je dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku povinností prodejce prokázat, že zboží předal kupujícímu bez vad. Pokud tak neprokáže, považuje se rozpor za existující již při převzetí výrobku. Je pravdou, že opotřebení věci nespadá do záruka, ale opotřebení nesmí způsobit nemožnost užívání k danému účelu, jinak se jedná o vadu.
Případně lze ještě k posouzení vady kontaktovat nezávislého odborníka, který by vypracoval znalecký posudek.
Společnost Blue Rabbit spol.s r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Pokud má spotřebitel k dispozici odborné vyjádření znalce, vylepší se v soudním řízení jeho postavení.