Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:713
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#17431Reklamace vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2017, před 7 lety

Jakub Agosta

Znění stížnosti

Dobrý den , dne 30,3,2017 jsem v Pražské pobočce zakoupil vozidlo FIAT GRANDE PUNTO. Po ujetí přesně 130 km mi na vozidle vznikla závada pro kterou se vozidlo stalo nepojízdným a bylo odtaženo do servisu. Zde byl zjištěn nefunkční alternátor,vadný posilovač řízení a jiné závady. Po téměř měsíčních nic neřešících hovorech s panem J.Krylem z Pražské pobočky jsem kontaktoval přímo generální ředitelku paní Topolovou prostřednictvím emailu. Následoval hovor jako reakce na můj email že se mám dostavit na podání reklamace kde bylo žádáno proplacení oprav cca 40 000 kč. Vše bylo tedy sepsáno a po pár dnech mi byl odeslán dopis že se reklamace zamítá pro běžné opotřebení. Kontaktoval jsem tedy opět paní Topolovou a následně jsem obdržel telefonát že mám písemně zaslat nesouhlas s reklamací a s žádostí o její znovuposouzení. Tento dopis byl odeslán dne 14.6.2017 a do dnešního dne 12.8.2017 mi nebyla zdělena žádná odpověď. Považuji tedy tuto zkutečnost za porušení 30ti denní lhůty pro vyřízení reklamace. Vozidlo je stále v servisu nepojízdné. Prosím o opravu vozidla nebo vrácení peněz v plné výši. Pokud se věc nevyřeší budu nucen vzniklou záležitost řešit soudní cestou.


Produkt

RZ: 5A98582


Požadované řešení

žádám plné proplacení všech oprav , případné odstoupení od smlouvy a vrácení peněz v plné výši pro nedodržení 30. denní lhůty pro reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2017 14:10, před 7 lety

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím majitelem. Jelikož od zakoupení a převzetí vozidla uplynulo méně než šest měsíců, musela by společnost v případě soudního sporu prokázat, že za vady neodpovídá.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati. Pokud spotřebitel zaslal společnosti nesouhlas s vyřízením reklamace, nejedná se o uplatnění nové reklamace (spotřebitel vytýká stejné vady), společnost tudíž není povinna tento požadavek vyřídit ve lhůtě 30 dní od jeho uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2017 16:30, před 7 lety

Vážený pane Agosto,
na Vámi zaslaný dopis s nesouhlasem jsme reagovali nabídkou kompenzace, která Vám byla rovněž zaslána písemně 26.6.2017. Vaše záležitost by tedy měla být vyřešena.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2017 17:28, před 7 lety


Jakub Agosta

Vážená paní Míková,
Snažil jsem se s vámi spojit ohledně vámi zmiňované kompenzace a dopisu který dle vašeho kolegy byl zaslán ne 26.6.2017 ale 27.7.2017 ale bohužel jsem na vás dosud nebyl spojen. Jedná se o to že na adrese na kterou byl onen dopis adresován již dlouho nežiji a proto jsem žádal ó tel. kontakt. Můžete mne tedy prosím kontaktovat a nebo mi napsat kdy budete k zastižení že by jsme mohli vzniklou záležitost dořešit? Případně zda nestačí aby jsem se zastavil na pobočce a kolegové tam byly informováni a já to mohl řešit i osobně? Děkuji Agosta

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.10.2017 13:51, před 7 lety

Vážený pane Agosto,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.10.2017 16:27, před 7 lety


Jakub Agosta

Vážená paní Míková,
bohužel má reklamace stále vyřízena nebyla neboť jsem nedostal informace zda se pro vámi uvedenou kompenzaci mohu zastavit u vás na pobočce. Bohužel již nebydlíme na adrese u vás vedené a proto jsem žádal ó telefoní spojení s mou osobou. Tudíž se táži znovu zda se u vás mohu zastavit na pobočce osobně? Děkuji Agosta

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2017 13:36, před 7 lety

Dobrý den,
ano, zastavte se prosím na pobočce, kolegové tam s Vámi záležitost dořeší.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 12:06, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2018 11:15, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.