Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#17436Nejakostní potraviny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2017, před 7 lety

Jan Švaříček

Znění stížnosti

Zakoupil jsem dnes ve víkendové akci
pivo Argus strong po zahájení konzumace jsem musel pivo vyplivnout.
Opravdu tak hnusné pivo jsem dlouho nepil.


Produkt

Argus strong plech


Požadované řešení

Umožnit vrácení zboží a vrácení ceny za zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 10:55, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (pivo) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.8.2017 09:10, před 7 lety


Jan Švaříček

Hodnocení:

Komentář: Společnost Lidl Česká republika v.o.s. situaci vyřešila a umožnila vrácení nevhodného zboží.