Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, dnes mi přivezla společnost Zavolejsikurýra.cz zboží, které jsem si od Vás objednal. Zboží bylo více, ale nejvíce mě trápila klimatizace Eldonex, která váží tak 40 KG a zde začíná problém. Zaprvé, kurýr mi nedal žádné potvrzení o platbě, zadruhé zboží mi stydce vyhodil před auto ( budu rád, když zboží nebude rozbité ), ( zaparkoval 15 metrů od mého bytu ), nasedl do auta a oba dva na mě koukali, jak se s tou těžkou klimatizací trápím. Z auta se mi smáli a za chvíli odjeli ( žádná známka pomoci ). Venku jsem stál přes 20 minut, než mi vůbec někdo s těžkým zbožím pomohl. Prosím, dělějte něco s takovými lidmi, je to opravdu hrozné. ( 8:50 13.08.2017 ulice Tyršova, Ostrava, 2 kurýři. řidič potetovaný a spolujezdec holohlavý )
Kurýrní služba, Zavolejsikurýra.cz
Vyhodit, nebo potrestat. Vsadil bych se, že tohle neudělali poprvé, vždy jsem chytil dobré kurýry ( i ženy ), kteří mi se zbožím rádi pomohli a to sami od sebe. Dnešní exemplář byl opravdu katastrofa.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.