Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#17438Zavolejsikurýra.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2017, před 7 lety

Daniel Itner

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi přivezla společnost Zavolejsikurýra.cz zboží, které jsem si od Vás objednal. Zboží bylo více, ale nejvíce mě trápila klimatizace Eldonex, která váží tak 40 KG a zde začíná problém. Zaprvé, kurýr mi nedal žádné potvrzení o platbě, zadruhé zboží mi stydce vyhodil před auto ( budu rád, když zboží nebude rozbité ), ( zaparkoval 15 metrů od mého bytu ), nasedl do auta a oba dva na mě koukali, jak se s tou těžkou klimatizací trápím. Z auta se mi smáli a za chvíli odjeli ( žádná známka pomoci ). Venku jsem stál přes 20 minut, než mi vůbec někdo s těžkým zbožím pomohl. Prosím, dělějte něco s takovými lidmi, je to opravdu hrozné. ( 8:50 13.08.2017 ulice Tyršova, Ostrava, 2 kurýři. řidič potetovaný a spolujezdec holohlavý )


Produkt

Kurýrní služba, Zavolejsikurýra.cz


Požadované řešení

Vyhodit, nebo potrestat. Vsadil bych se, že tohle neudělali poprvé, vždy jsem chytil dobré kurýry ( i ženy ), kteří mi se zbožím rádi pomohli a to sami od sebe. Dnešní exemplář byl opravdu katastrofa.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 09:39, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.