Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#1744Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2013, před 11 lety

Katarína Kiššová

Znění stížnosti

Koupila jsem si bílé kožené zimní boty za 1699,- v prodejně Břeclav a po 2. obutí se mi obarvili od riflí! Reklamace byla zamítnuta s tím, že jsem použila špatný technologický postup! Nikdo mě ale nevaroval, že se boty nesmí kombinovat s džínama! Jak se mohu dál bránit? Boty jsou nenositelné! Jinačí boty se mi neobarvili, jenom tyto. Děkuji.


Produkt

Helly Hansen W EIR 3


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, vyměnit zboží nechci, stalo by se to stejné. Boty by se zase obarvili a celé by to bylo dokola. Takto jsem doslova vyhodila 1699kč, protože boty se nedají nosit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2014 09:07, před 11 lety

V případě, že kalhoty obarvily boty, je třeba reklamovat kalhoty s tím, že bude uplatněn nárok na úhradu škody způsobené vadou výrobku. V tomto případě by se jednalo o náhradu kupní ceny bot.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2014 11:29, před 11 lety

Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.