Počet nahlášených stížností: | 223 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Obuv jsem nosila pouze 2 dny. Propadly se obě paty. Při opravě došlo ke změně vzhledu obuvi. Původně byl klínek podlepen vroubkovanou podrážkou po celé ploše. Při první opravě došlo k odříznutí zadní části podrážky, ta byla nahrazena rovnou podrážkou, při této opravě byla dokonce viditelná díra mezi podrážkou a klínkem. Požadovala jsem vrácení peněz. Reklamovala jsem reklamaci a došly opět opravené boty. Tentokrát pouze zmizela díra, ale podrážka zůstala jako po první reklamaci. Trvám si na svém, že je změněný vzhled obuvi. Prodávající trvá na své, že obuv je funkční. Stěžovala jsem si "u vedení" firmy, ta však potvrdila přístup prodejny CCC 1764 Děčín, Centrum Pivovar. Zápisy o reklamaci mám uschované. Mám uschovanou i mojí korespondenci se "servisem zákazníkům". Mám uschované foto původní opravy a opravy reklamace opravy. Vždy jsem jednala slušně a čekala bych vstřícnější přístup. Bohužel moje snahy se vždy minuly účinkem.
Jedná se o tmavě modrou dáskou obuv vel.41, kód produktu 2220485560075/JENNY FAIRY WSK 1362
požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Opravou se rozumí odstranění vady. Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.
Nebyla-li však záruční oprava provedena řádně a obuv by byla v důsledku provedené opravy určitým způsobem znehodnocena, pak má spotřebitel právo na výměnu věci za novou. Není-li možná ani výměna zboží, pak má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené peněžní částky za zboží.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.