Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:223
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#17441Reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2017, před 8 lety

Dana Pleskačová

Znění stížnosti

Obuv jsem nosila pouze 2 dny. Propadly se obě paty. Při opravě došlo ke změně vzhledu obuvi. Původně byl klínek podlepen vroubkovanou podrážkou po celé ploše. Při první opravě došlo k odříznutí zadní části podrážky, ta byla nahrazena rovnou podrážkou, při této opravě byla dokonce viditelná díra mezi podrážkou a klínkem. Požadovala jsem vrácení peněz. Reklamovala jsem reklamaci a došly opět opravené boty. Tentokrát pouze zmizela díra, ale podrážka zůstala jako po první reklamaci. Trvám si na svém, že je změněný vzhled obuvi. Prodávající trvá na své, že obuv je funkční. Stěžovala jsem si "u vedení" firmy, ta však potvrdila přístup prodejny CCC 1764 Děčín, Centrum Pivovar. Zápisy o reklamaci mám uschované. Mám uschovanou i mojí korespondenci se "servisem zákazníkům". Mám uschované foto původní opravy a opravy reklamace opravy. Vždy jsem jednala slušně a čekala bych vstřícnější přístup. Bohužel moje snahy se vždy minuly účinkem.


Produkt

Jedná se o tmavě modrou dáskou obuv vel.41, kód produktu 2220485560075/JENNY FAIRY WSK 1362


Požadované řešení

požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 10:25, před 8 lety

Opravou se rozumí odstranění vady. Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.

Nebyla-li však záruční oprava provedena řádně a obuv by byla v důsledku provedené opravy určitým způsobem znehodnocena, pak má spotřebitel právo na výměnu věci za novou. Není-li možná ani výměna zboží, pak má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené peněžní částky za zboží.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:51, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.