Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1745Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2013, před 11 lety

Jana Juříčková

Znění stížnosti

Dne 27.12.2013 jsem byla na prodejním místě společnosti T-Mobile v Brně, nám. Svobody 18, kde jsem jednala s prodejcem Michal KUDR. Žádala jsem ukončení Účastnické smlouvy č. 13647549, která končí uplynutím stanovené doby po 36-ti měsících, a to ke dni 26.1.2014. Žádná písemný doklad o uzavření smlouvy mi nebyl poskytnut. Namísto požadoveného byl se mnou sepsán Dodatek k účastnické smlouvě, čímž došlo k prodloužení smlouvy o dalších 24 měsíců. Dne 29.12.2013 jsem na prodejním místě v Brně, v prostorách Olympie, žádala odstoupení od nevýhodné smlouvy. Zde mi bylo řečeno, že od smlouvy nelze odstoupit, ikdyž služba je dle smlouvy účinná od 26.1.2014. Proto se na Vás obracím s žádostí o pomoc.
Zákaznická smlouva: 43412188
Účastnická smlouva: 13647549


Produkt

Tarif "S námi v síti"


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 10:37, před 11 lety

V případě, že je smlouva uzavřena na provozovně, nesvědčí spotřebiteli právo na odstoupení od smlouvy, protože smlouva nebyla uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku ani mimo prostory obvyklé k podnikání.
Dle novely zákona o elektronických komunikacích si mohou operátoři nejpozději od 8.2.2014 účtovat smluvní pokuty v maximální výši 20% z dosud nevyužitých paušálů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 10:53, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.1.2014 17:20, před 11 lety


Jana Juříčková

Hodnocení: