Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.12.2013 jsem byla na prodejním místě společnosti T-Mobile v Brně, nám. Svobody 18, kde jsem jednala s prodejcem Michal KUDR. Žádala jsem ukončení Účastnické smlouvy č. 13647549, která končí uplynutím stanovené doby po 36-ti měsících, a to ke dni 26.1.2014. Žádná písemný doklad o uzavření smlouvy mi nebyl poskytnut. Namísto požadoveného byl se mnou sepsán Dodatek k účastnické smlouvě, čímž došlo k prodloužení smlouvy o dalších 24 měsíců. Dne 29.12.2013 jsem na prodejním místě v Brně, v prostorách Olympie, žádala odstoupení od nevýhodné smlouvy. Zde mi bylo řečeno, že od smlouvy nelze odstoupit, ikdyž služba je dle smlouvy účinná od 26.1.2014. Proto se na Vás obracím s žádostí o pomoc.
Zákaznická smlouva: 43412188
Účastnická smlouva: 13647549
Tarif "S námi v síti"
Odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
V případě, že je smlouva uzavřena na provozovně, nesvědčí spotřebiteli právo na odstoupení od smlouvy, protože smlouva nebyla uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku ani mimo prostory obvyklé k podnikání.
Dle novely zákona o elektronických komunikacích si mohou operátoři nejpozději od 8.2.2014 účtovat smluvní pokuty v maximální výši 20% z dosud nevyužitých paušálů.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: