Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V pátek 11. 8. 2017 mi přišla sms, že mi bude doručován balík mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Obrátila jsem se na kurýra s tím, jestli mi může balík doručit až po 14:00 hodině. Odpověď byla následující:,,Jo paní, to nejde, to už budu spát´´. Asi jsme si špatně rozuměli, v pořádku, ale hodinu čekal můj otec venku a nikdo nedorazil. Poté jsem opět mluvila s kurýrem a ten mi řekl, že nikdo venku nebyl, tak odjel. S pánem jsme spolu mluvili asi 5 krát, ale ani jednou jsme se nedomluvili natolik, aby balík dorazil. I jsem mu dala variantu, kde může balík nechat, ani tak balík nepřišel. V pondělí mi přišla další sms, že bude balík doručován, ve které nebyl ani čas a ani číslo na kurýra, přítel byl celý den doma a opět nic, na což mi bylo od operátora řečeno, že nejsou povinni po odeslání sms mě znovu kontaktovat. I když jsem měla v poznámce napsáno, před příjezdem prosím prozvonit. Nikdo nezazvonil ani nezavolal. Dopadlo to tak, že balík si budeme muset vyzvednout v depu v Plzni, ačkoliv jsme ze Sokolova... Poštovné zdarma, z důvodu vysoké ceny balíku se mi opravdu vyplatilo, když za cestu do Plzně necháme dalších 500. Samozřejmě chápu, že nejsem jediná, kdo na balík čeká, ale je opravdu důležitý a také drahý, takže bych o něj nerada přišla.
Osobní postih pro kurýra, který ani nezazvonil nebo neprozvonil. Mnoho lidí na balíky čeká a bere si dovolené a s tímto pánem, pan L., nebyla možná domluva. Celý den jsme byli doma a čekali na kurýra do půl 7 a ten nepřijel. Potom jen přišel e-mail, že jsme nebyli zastihnuti. Toto mi nepřijde pozitivní pro dobré jméno společnosti, spíš naopak. Za mě už PPL ne.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.