Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#17455Nedodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2017, před 7 lety

Jiří Rýdl

Znění stížnosti

Před drahnou dobou jsem si objednal ražbu "Praotec Čech" a k tomu jsem měl dostat výhru "náramkové hodinky". Vše za 199,-Kč.
Do dnešního dne, 14.8.2017, jsem nedostal NIC!!!

Rýdl Jiří


Požadované řešení

POSLAT


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2017 15:39, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2017 16:14, před 7 lety

Vážený pane Rýdle,

Vaše předběžná objednávka nové ražby Praotec Čech byla registrována. V nabídce bylo psáno, že produkt je k dodání ke konci měsíce srpna. To jste zřejmě přehlédl.

Zboží Vám bude dodáno v příštích 10 dnech dle nabídky ČMO.

Děkujeme za pochopení a trpělivost.

S pozdravem

zákaznický servis ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2017 09:12, před 7 lety


Jiří Rýdl

Dobrý den!
Včera 28.8. jsem dostal původně objednaného praotce Čecha a vyhrané hodinky v ceně 199,.Kč a NAVÍC neobjednaného Kroka a kazetu a hlavně fakturu na 1293,-Kč!
Co to má znamenat? Sdělte řešení.
Rýdl, Poděbrady, 001487957

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2017 09:18, před 7 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda-li objednávka produktů navíc byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2017 17:16, před 7 lety

Vážený pane Rýdle,

zboží Vám bylo zasláno dle naší nabídky. Nabízená kolekce 6 ražeb " Ze starých pověstí " . V rámci nabídky této kolekce bylo možné čerpat první ražbu Praotec Čech za zvýhodněnou cenu. V nabídce je uvedeno, že v rámcí série obdržíte další do kompletace.

Pokud nemáte zájem o kompletaci celé kolekce, platíte pouze to zboží, které si ponecháte. Zboží, o které nemáte zájem, posíláte zpět na naší adresu.
Dle obchodních podmínek si zpětnou zásilku hradí zákazník sám.

Všechny tyto informace jste také obdržel v zásilce se zbožím.

Pokud máte další dotazy nebo přání, rádi jsme Vám na naší zákaznické lince k dispozici. Stačí přímo kontaktovat naší společnost.
Pokud komunikujete přes různé komunikační portály, nemůže vždy zaručit, že vaše žádost bude vždy námi registrována.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2017 18:44, před 7 lety


Jiří Rýdl

Pošlete mi fakturu na původní objednávku ve výši 199,-Kč. Věci navíc pošlu zpět.
Tím s vámi chci skončit.
Rýdl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2017 09:58, před 7 lety

Vážený pane Rýdle,

dle Vašeho přání Vám ukončujeme vaši sbírku. Potvrzení s vyjádřením obdržíte také prostřednictvím České pošty.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2017 07:47, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 10:28, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.