Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Astrologickou předpověď"Důvěrné a tajné pokyny",jsem obdržela 20.6.2017
společně s fakturou na částku 1 000 Kč. fakturu jsem zaplatila a v ní bylo
uvedeno,že v případě nespokojení s výsledkem mám zboží/tajné pokyny/ mám
vrátit ve lhůtě 30 dnů na adresu: P.O.BOX 2,755 08 Depo Vsetín /pobočka/ a
peníze mi budou vráceny. 17.července /v uvedeném termínu/ jsem tedy zboží
doporučeně vrátila a čekala jsem 10 dní. 27.července jsem reagovala na stagnaci firmy a poslala jsem doporučeně upomínku do Depa Vsetín a kopii
na mateřskou firmu Astrologické předpovědi. /Upozorňuji,že dopisy byly velmi
slušné/. Do dnešního data nenastala žádná odezva z výše uvedené firmy/.
Upozorňuji,že mám vše zdokumentované,tzn. kopie 2 podacích lístků, kopie
obálky do Depa Vsetín a hlavně f a k t u r u o zaplacení a příslibu vrácení
peněz v případě nespokojenosti s výsledkem zboží.
P.S. Mohu zaslat skeny faktury doddacích lístků na poslané doporučené dopisy.
Astrol.předpovědi, faktura č.170107459,var.symbol.170107459,konst.symbol.0308
Chtěla bych pomoct z vaší strany získat peníze zpět. Pro mě je 1000 Kč.
dost vysoká suma. " Obsah tzv." Důvěrných a tajných pokynů " je neskutečný
blábol a nechápu,jak jsem mohla "naletět".
|
Tweet |
Pokud prodávající na faktuře garantoval záruku spokojenosti, které spočívala v možnosti odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 30 dní, je prodávající povinen svému závazku dostát. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky by měly být uvedeny ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách. Využila-li spotřebitelka svého práva plynoucího ze smlouvy, může žádat vrácení peněžních prostředků ve lhůtě, která byla mezi smluvními stranami sjednána. Pokud žádná taková lhůta sjednána nebyla, může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků ihned poté, co splnila podmínky stanovené ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách (zřejmě vrácením zboží a vyjádřením vůle odstoupit od smlouvy). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka žádat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.