Společnost


ASTROLOGICKÉ PŘEDPOVĚDI s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17457Vrácení peněz za odeslané, reklamované zboží, ve vystavené faktuře byla slíbeno vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2017, před 7 lety

Jarmila Pejchalová

Znění stížnosti

Astrologickou předpověď"Důvěrné a tajné pokyny",jsem obdržela 20.6.2017
společně s fakturou na částku 1 000 Kč. fakturu jsem zaplatila a v ní bylo
uvedeno,že v případě nespokojení s výsledkem mám zboží/tajné pokyny/ mám
vrátit ve lhůtě 30 dnů na adresu: P.O.BOX 2,755 08 Depo Vsetín /pobočka/ a
peníze mi budou vráceny. 17.července /v uvedeném termínu/ jsem tedy zboží
doporučeně vrátila a čekala jsem 10 dní. 27.července jsem reagovala na stagnaci firmy a poslala jsem doporučeně upomínku do Depa Vsetín a kopii
na mateřskou firmu Astrologické předpovědi. /Upozorňuji,že dopisy byly velmi
slušné/. Do dnešního data nenastala žádná odezva z výše uvedené firmy/.
Upozorňuji,že mám vše zdokumentované,tzn. kopie 2 podacích lístků, kopie
obálky do Depa Vsetín a hlavně f a k t u r u o zaplacení a příslibu vrácení
peněz v případě nespokojenosti s výsledkem zboží.

P.S. Mohu zaslat skeny faktury doddacích lístků na poslané doporučené dopisy.


Produkt

Astrol.předpovědi, faktura č.170107459,var.symbol.170107459,konst.symbol.0308


Požadované řešení

Chtěla bych pomoct z vaší strany získat peníze zpět. Pro mě je 1000 Kč.
dost vysoká suma. " Obsah tzv." Důvěrných a tajných pokynů " je neskutečný
blábol a nechápu,jak jsem mohla "naletět".


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2017 15:54, před 7 lety

Pokud prodávající na faktuře garantoval záruku spokojenosti, které spočívala v možnosti odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 30 dní, je prodávající povinen svému závazku dostát. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky by měly být uvedeny ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách. Využila-li spotřebitelka svého práva plynoucího ze smlouvy, může žádat vrácení peněžních prostředků ve lhůtě, která byla mezi smluvními stranami sjednána. Pokud žádná taková lhůta sjednána nebyla, může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků ihned poté, co splnila podmínky stanovené ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách (zřejmě vrácením zboží a vyjádřením vůle odstoupit od smlouvy). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka žádat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 15:34, před 7 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.