Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#17458Neuznaná reklamace rozměru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2017, před 7 lety

Jaroslav Belžík

Znění stížnosti

Dne 25.04.2017 jsem zakoupil v internetovém obchodu Kasa.cz (HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.) automatickou pračku Samsung WW90K6414QW/LE. Vzhledem k tomu, že dveře do naší koupelny jsou široké 600 mm, bylo jedním z kritérií při výběru, její rozměr. Na webových stránkách obchodu Kasa.cz a stejně tak na stránkách firmy Samsung je uveden rozměr pračky 60x55x85 cm. Tedy bych měl mít z každé strany cca 2,5 cm místa. Dne 26.04.2017 mi byla pračka přivezena a současně odvezena stará pračka a obal od nové. Následně jsem zjistil, že pračku skrz dveře v žádném případě neprostrčím. Na zákaznické lince Kasa.cz mi bylo navrženo kontaktovat společnost Samsung, kde jsem byl odkázán na jejich značkový servis. Servisní pracovník 27.04.2017 provedl demontáž čelního panelu včetně dvířek, pak pračku umístil do koupelny a opětovně jí sestavil. Za tuto služby jsem zaplatil 1250,-Kč.


Produkt

Pračka Samsung WW90K6414QW/LE


Požadované řešení

Proplacení nákladů za servisní službu ve výši 1250,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2017 16:12, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Za tyto vady je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, že k vyřizování reklamace byla určena třetí osoba (dodavatel, servisní středisko, atd.). Pokud byl dodán vadný výrobek, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Vznikla-li porušením této smluvní povinnosti spotřebitelovi škoda (náklady za servisní službu), má spotřebitel možnost žádat po prodávajícím náhradu této škody. Spotřebitel musí prokázat, že prodávající porušil svou smluvní povinnost (dodal vadný výrobek) a že mu kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího byla způsobena újma na majetku (škoda).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 19:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.