Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17462Nemožnost smazání profilu a zrušení členství, nekomunikace společnosti se zákazníkem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2017, před 7 lety

Ola Jarovjakova

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 20. 7. 2017 jsem si bohužel zakoupila členství na zkoušku na 1 měsíc. Neobdržela jsem žádné potvrzení o zaplacení ani délce trvání.
Následně jsem velmi brzy zjistila, že jsou zde falešné profily, fotky stejné u různých profilů, všechny odpovědi jsou stále dokola od odpovědních automatů, jsou doporučováni partneři, kteří vůbec neodpovídají nastavenému filtru- např. jiný věk.
Chtěla jsem ihned zrušit profil na jejich stránkách, ale je to nemožné. Všechny informace tam jsou klamavé, odkazy nefunkční.

Zaslala jsem opakovaně několik emailů s přílohami na adresy - collections@be2.com, zakaznickyservis@be2.cz, kde jsem výslovně žádala o zrušení členství, profilu, vymazání všech mých údajů a zrušení souhlasu s nakládáním s mými osobními údaji. Dále jsem je konkrétně upozornila na všechny klamavé informace na jejich webových stránkách.
Ani na jeden e-mail jsem doposud neobdržela odpověď ani potvrzení o doručení - přečtení!!!

Moc prosím tímto o pomoc při komunikaci s touto společností.


Produkt

přihlašovací jméno: ola, e-mailová adresa: olaone@seznam.cz,


Požadované řešení

Žádám o okamžité zrušení členství, mého profilu, vymazání veškerých dat a zaslání potvrzení o ukončení členství. Dále zrušení souhlasu s nakládáním s mými osobními údaji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2017 08:44, před 7 lety

Pokud spotřebitelka výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2017 15:45, před 7 lety

ID: 22MXHC94


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací byl již případ vyřešen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.

Profil paní Jarovjakové byl zrušený.


Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.8.2017 20:27, před 7 lety


Ola Jarovjakova

Dobrý den,

komunikace se Zákaznickým centrem be2 žádná neproběhla.
Přístup na seznamku mi byl sice zrušen, ale nedostala jsem ani jeden e-mail od Zákaznického centra be2, že moji výpověď přijala, profil smazala a nebude dále nakládat s mými daty, jak jsem požadovala.

Žádám tedy o zaslání tohoto potvrzení. Zda je profil smazán, nemohu v této chvíli sama již zkontrolovat.

Potvrzení žádám zaslat na e-mail: olaone@seznam.cz

Je smutné, že společnost, která se tady stále ohání svými VOP, sama neplní svoje elementární povinnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2017 08:31, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2017 16:06, před 7 lety

ID: 22MXHC94


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Jarovjakova.

Výpověď Vašeho VIP členství a zrušení profilu Vám byly ze strany Zákaznického centra be2 potvrzené k 17.08.2017, 21.08.2017 a 23.08.2017 (viz prosím také přiložený Screenshot poslední komunikace ze dne 23.08.2017).

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené a Váš profil byl vymazaný.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2017 20:10, před 7 lety


Ola Jarovjakova

Dobrý den,

děkuji za zprávu. Vaše e-mailové zprávy jsem nakonec našla ve SPAMU, takže je to opravdu v pořádku.


Děkuji dTestu za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.