Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 20. 7. 2017 jsem si bohužel zakoupila členství na zkoušku na 1 měsíc. Neobdržela jsem žádné potvrzení o zaplacení ani délce trvání.
Následně jsem velmi brzy zjistila, že jsou zde falešné profily, fotky stejné u různých profilů, všechny odpovědi jsou stále dokola od odpovědních automatů, jsou doporučováni partneři, kteří vůbec neodpovídají nastavenému filtru- např. jiný věk.
Chtěla jsem ihned zrušit profil na jejich stránkách, ale je to nemožné. Všechny informace tam jsou klamavé, odkazy nefunkční.
Zaslala jsem opakovaně několik emailů s přílohami na adresy - collections@be2.com, zakaznickyservis@be2.cz, kde jsem výslovně žádala o zrušení členství, profilu, vymazání všech mých údajů a zrušení souhlasu s nakládáním s mými osobními údaji. Dále jsem je konkrétně upozornila na všechny klamavé informace na jejich webových stránkách.
Ani na jeden e-mail jsem doposud neobdržela odpověď ani potvrzení o doručení - přečtení!!!
Moc prosím tímto o pomoc při komunikaci s touto společností.
přihlašovací jméno: ola, e-mailová adresa: olaone@seznam.cz,
Žádám o okamžité zrušení členství, mého profilu, vymazání veškerých dat a zaslání potvrzení o ukončení členství. Dále zrušení souhlasu s nakládáním s mými osobními údaji
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 22MXHC94
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací byl již případ vyřešen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Profil paní Jarovjakové byl zrušený.
Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.
Dobrý den,
komunikace se Zákaznickým centrem be2 žádná neproběhla.
Přístup na seznamku mi byl sice zrušen, ale nedostala jsem ani jeden e-mail od Zákaznického centra be2, že moji výpověď přijala, profil smazala a nebude dále nakládat s mými daty, jak jsem požadovala.
Žádám tedy o zaslání tohoto potvrzení. Zda je profil smazán, nemohu v této chvíli sama již zkontrolovat.
Potvrzení žádám zaslat na e-mail: olaone@seznam.cz
Je smutné, že společnost, která se tady stále ohání svými VOP, sama neplní svoje elementární povinnosti.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 22MXHC94
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Jarovjakova.
Výpověď Vašeho VIP členství a zrušení profilu Vám byly ze strany Zákaznického centra be2 potvrzené k 17.08.2017, 21.08.2017 a 23.08.2017 (viz prosím také přiložený Screenshot poslední komunikace ze dne 23.08.2017).
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené a Váš profil byl vymazaný.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkuji za zprávu. Vaše e-mailové zprávy jsem nakonec našla ve SPAMU, takže je to opravdu v pořádku.
Děkuji dTestu za pomoc.