Společnost


M.B.A. Consulting s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17463Vymáhání smyšlené pohledávky a zastrašování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2017, před 7 lety

Petr Štrunc

Znění stížnosti

Stejné jednání jako v případě https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/17071/vymahani-smyslene-pohledavky-a-zastrasovani

dle mého názoru, podvodné jednání společnosti Národní pokladnice s.r.o. IČ: 285 07 622, zastoupenou na základě plné moci společností MBA Consulting s.r.o IČ: 610 55 131.

Dne 8. 6. 2017 jsem od společnosti MBA Consulting s.r.o. obdržel e-mail ohledně nedoplatku 3723,43 Kč za údajnou objednávku u společnosti Národní pokladnice s.r.o. Na tento e-mail jsem odpověděl dne 15. 6. 2017 s žádostí o více informací, o co jaký nedoplatek se jedná. Posléze urgoval 20. 6. 2017. Veškeré mé dotazy společnosti MBA Consulting s.r.o. přešla bez odpovědi.

15. 6. 2017 jsem se dotazoval také společnosti Národní pokladnice s.r.o. o informace ohledně údajné objednávky, případně dodejky o převzetí zboží. Opět bez relevantní odpovědi na můj dotaz.

Celou věc jsem považoval za uzavřenou, ale dne 11. 8. mi opět přišel e-mail od společnosti MBA Consulting s.r.o. tentokráte ohledně nedoplatku 3784,43 Kč.

Takovéto jednání považuji za pokus o podvod, kdy jsem žádné zboží, za které si tyto dvě společnosti nárokují platbu, neobjednal, natož dostal.


Produkt

Národní pokladnice s.r.o.


Požadované řešení

Uzavření a omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 12:01, před 7 lety

Vzhledem k tomu, že společnost M.B.A. Consulting s.r.o. jedná z pověření společnosti Národní Pokladnice s.r.o., důkazní břemeno ohledně vzniku nároku na zaplacení předmětné částky leží v případě sporu na ní. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost (prodejce) neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 19:39, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.