Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Vážení, obracím se na Vás s prosbou. Dne 9.8.2017 jsem si objednala zboží od společnosti BB Art,s.r.o., na adresu Průběžná 1721/5, Ostrava 70800, které mi mělo být doručeno, bez dobírky, pod číslem 40068448520, v pátek 11.8.2017 Vaší službou, řidičem jménem Miterko. Ráno mi přišla sms, mezi 11-13h doručení balíku. Řidič mi volá v 16.04, že za 20 minut je u mě. Čekám 45 minut, ale řidič už se neukázal. Bezohlednost. Druhý den sms, mezi 12-14h doručení zásilky. Už ani telefon a večer si čtu, že už podruhé se nepovedlo zásilku doručit a mám si ji vyzvednout na depu nebo domluvit doručeni? Já si zaplatila Vaši službu, aby mi balík doručila "do ruky" a né abych obvolávala všechny čerty nebo jezdila na depo, když si Váš řidič neumí utřídit rozvoz. To si příště zvolím poštu, jejich pobočku mám blíž. Zklamali jste moji důvěru, tohle jsem od PPL nečekala. Děkuji Polášková Monika
zásilka č. 40068448520
Zkuste se nechovat jako česká pošta.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.