Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#17471Neopravněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2017, před 7 lety

Martin Lahoda

Znění stížnosti

Dne 14.6.2017 jsem si na této seznamce koupil členství v hodnotě 180kč na jeden měsíc. Po několika týdnech jsem zjistil, že je to ztráta času a tak jsem tuhle seznamku již dále nenavštěvoval. Dnes 15.8.2017 jsem otevřel email,který často nevyužívám, a tam jsem dostal platební upomínku k zaplacení částky 2 692,00 CZK ke dni 21.8.2017 za 6 měsíční členství, které jsem si neobjednal.Při pátrání na internetu jsem zjistil, že se členství automaticky prodlužuje čehož jsem si nebyl vědom. Zatím jsem nepodnikl žádné kroky doufám že se to vyřeší zde. Výše uvedenou částku jsem zatím nezaplatil.


Produkt

Referenční číslo: CZ-2017-07-24-160394032-CDATE-DN (citujte, prosím) 15.8.2017


Požadované řešení

Myslím si že řešení by mělo být toto: Firma si nechá 180kč které jsem zaplatil za měsíční službu,dále smaže učet z jejich databáze a přestane po mě vymáhat částku 2 692,00 CZK jelikož jsem jejich služeb přestal využívat v průběhu měsíce prosince 2016 . Případně navrhnout jiné řešení které povede k okamžitému zrušení členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 10:04, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2017 15:45, před 7 lety

ID: M2WBGC84


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 23.06.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP C-date – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2017 16:47, před 7 lety


Martin Lahoda

Dobrý den

Zpochybnuji zakoupení Vašeho VIP členství,k datu: 15.8.2017.
Považuji za neplatnou proto že, o podmínkách smluvního vztahu jsem nebyl řádně a dostatečně informován a tudíž jsem byl uveden společností v omyl. Jelikož vašich služeb už nevyužívám, a přestal jsem jich využívat ještě pred skončením platnosti VIP členství kterou jsem řádně zaplatil částkou 180kč na dobu jednoho měsíce. Jste povinni mě informovat o pdmínkách, cennách a jejich případných změnách a to ještě před vypršením platnosti VIP členství. To jste dle mého názoru dostatečně neučinily.

Dále jsem se podělil o svuj problém i na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz
A dnes mi došel email ve kterém je následující sdělení:

Nicméně je otázkou, na kolik takto poskytnutá informace splňuje výše uvedená kritéria, od čehož se odvíjí i oprávněnost požadavku podnikatele. Ačkoli my se kloníme k názoru, že takto poskytovaná informace nesplňuje tyto požadavky, o této skutečnosti může závazně rozhodnout pouze soud.

Moje požadavky jsou:
Zrušení členství a smazání účtu a to navždy Referenční číslo: CZ-2017-07-24-160394032-CDATE-DN
15.8.2017
Zrušení všech pohledávek vůči mé osobě.
Aby byla smazána i všechna citlivá data (Kreditní karta, jmeno, bydliště,Tel. apod.), která jsem vám poskytl. Zakazuji aby s nimi bylo nadále nějak nakládáno,manipulováno či předáno třetí straně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 22:15, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2017 15:35, před 7 lety

ID: M2WBGC84


Opět Vám přejeme dobrý den.

Informace související s realizací prolongace hrazeného členství, včetně cenových podmínek, Vám byly včas poskytnuté prostřednictvím platební stránky, Potvrzení o realizaci úhrady a Všeobecných obchodních podmínek C-date (viz prosím také předešlý komentář ze dne 16.08.2017).

I přes uvedené skutečnosti byl jako ústřetový krok z naší strany požadavek na úhradu dlužného poplatku stažen a Váš profil na stránce C-date byl vymazaný.

Přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2017 19:49, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 07:55, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.