Společnost


PROFI CREDIT Czech, a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17475Reklamace bez reakce, nepřiměřené poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2017, před 7 lety

Lenka Procházková

Znění stížnosti

dobrý den obracím se na vás nebot jsem odeslal stížnost 4.1 na proficredit u které máme pujčku.do dnešního dne z jejich strany žádná reakce i přesto že zaslali potvrzení k předání reklamace. Poté jde hlavně o poplatky za odložení platby. za odložení jedné splatky chtějí jednu měsíční splátku navíc tudíž u nás se jednalo o 2xodlození a poplatek necelých 16tis. Chci se zeptat zda je toto unosné a poplatek je takto navýšený a na místě.Přijde docela dost přemrštěný..je jasné že tam nějaký poplatek být muže ale za jedno odložení chtít necelých 8000kc nám přijde hodně. Nikdo od profi credit se nám k dnešnímu dni k tomu nevyjádřil a uvažujeme o předání na jiné uřady..na reklamaci je přeci ze zákona 30 dnu...Děkuji Procházková


Požadované řešení

vyjádření společnost návrh na nějaké řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2017 09:36, před 7 lety

Podle § 122 odst. 3 zákona o spotřebitelském úvěru nesmí souhrn výše všech uplatněných smluvních pokut přesáhnout součin čísla 0,5 a celkové výše spotřebitelského úvěru, nejvýše však 200 000 Kč.

Uplatněná smluvní pokuta také nesmí přesáhnout 0,1 % denně z částky, ohledně níž je spotřebitelka v prodlení, je-li spotřebitelka v prodlení s plněním povinnosti peněžité povahy.

Pokud spotřebitelka nesouhlasí s postupem společnosti a zároveň již využila možnosti reklamovat poskytované služby přímo u společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a společností při nabízení, poskytování nebo zprostředkování úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 19:31, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.