Společnost


CarSen Sentivan, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1748Porušení smlouvy o užívání telekomunikačních služeb mobilních sítí O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2013, před 11 lety

Renata Janšová

Znění stížnosti

V roce 2010 jsem se společností CarSen uzavřela smlouvu o využívání firemního tarifu 02, ve které se píše, že pokud dojde k ukončení poskytování služby, uživatel přejde z tarifu na GO kartu, a pak bude mít možnost vybrat si jiný 02 tarif. K ukončení poskytování služby došlo, avšak přechod na GO kartu mi byl odepřen. CarSen argumentuje tím, že byli donuceni uzavřít novou rámcovou smlouvu s firmou Bonerix s.r.o. (dceřiná společnost O2),která tento přechod neumožňuje. Podle mě došlo k porušení smlouvy mezi mnou a společností CarSen.


Produkt

Firemní tarif O2


Požadované řešení

Chci aby mi bylo umožněno převést své telefonní číslo na GO kartu, tak jak je to uvedeno ve smlouvě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2014 10:08, před 11 lety

V případě, že společnost, která službu poskytuje nemůže dostát svým závazkům, odpovídá za škodu, která je tím zákazníkovi způsobena. Jiné obchodněprávní závazky poskytovatele nejsou pro zákazníka podstatné a nemohou mu jít k tíži.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.1.2014 11:43, před 11 lety


Renata Janšová

Hodnocení: