Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2010 jsem se společností CarSen uzavřela smlouvu o využívání firemního tarifu 02, ve které se píše, že pokud dojde k ukončení poskytování služby, uživatel přejde z tarifu na GO kartu, a pak bude mít možnost vybrat si jiný 02 tarif. K ukončení poskytování služby došlo, avšak přechod na GO kartu mi byl odepřen. CarSen argumentuje tím, že byli donuceni uzavřít novou rámcovou smlouvu s firmou Bonerix s.r.o. (dceřiná společnost O2),která tento přechod neumožňuje. Podle mě došlo k porušení smlouvy mezi mnou a společností CarSen.
Firemní tarif O2
Chci aby mi bylo umožněno převést své telefonní číslo na GO kartu, tak jak je to uvedeno ve smlouvě.
|
Tweet |
V případě, že společnost, která službu poskytuje nemůže dostát svým závazkům, odpovídá za škodu, která je tím zákazníkovi způsobena. Jiné obchodněprávní závazky poskytovatele nejsou pro zákazníka podstatné a nemohou mu jít k tíži.
Hodnocení: