Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , objednal a zaplatil jsem si dvoje chytré hodinky, zaplatil jsem i poštovné ale byli mi dodány jen jedny, už je to pomalu dvacet dní a stále druhé hodinky nemám. Nejdříve mi napsali email ať pošlu foto balíčku to jsem udělal a pak asi za tři dny mi napsali že chtějí adresu. Adresu jsem jim také poslal, když stalé hodinky nepřišli rozhodl jsem se že napíši další mail na to mi zas odpověděli že chtějí foto balíčku , tak jsem jim napsal jestli si ze mě dělají legraci, ale už ani na email neodpovídají a telefoní číslo je nedostupné. Tak už nevím co s nimi dělat.
Vrácení peněz, nebo poslání druhého páru hodinek.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den pane Resl,
omlouváme se vám za zdržení, bohužel jsme měli dovolenou. Hodinky vám byly zaslány v pondělí, 28.8.2017
S pozdravem
Smola
Allhere.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.