Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem 23.4.2017 na serveru www.ticketportal.cz vstupenky na koncert ELÁN „ŽIVÝCH NÁS NEDOSTANŮ“ OPEN AIR 2017 30.6.2017 v Českých Budějovicích, celková hodnota vstupenek 1920,-Kč. Koncert byl následně zrušen. Email s informací přišel dne 28.5.2017. psalo se tam, že pro vrácení vstupného jeho třeba kontaktovat prodejce a to od 6.6.2017. Ten den jsem tedy poslal žádost o vrácení vstupného. Na to oddělení reklamace PČS Agency odpovědělo, že můj požadavek bude v co nejkratší době vyřízen, což se tak samozřejmě nestalo. Poté jsem se ještě několikrát upomínal s vyřízením požadavku, ale do 15.8.2017 vrácení peněz neučinili!! Peníze mi vráceny nebyly a oddělení reklamace přestalo reagovat a nedá se tam ani dovolat, několikrát jsem zkoušel.
ELÁN „ŽIVÝCH NÁS NEDOSTANŮ“ OPEN AIR 2017 Způsob vyzvednutí HomeTICKET NEVRÁCENÉ VSTUPNÉ
Okamžité vrácení plné výše peněžní částky za zakoupené lístky zrušeného koncertu.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Další informace ohledně zrušené kulturní akce je možné vyhledat na webové stránce:
https://www.ticketportal.cz/Article/4781
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.