Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17485Ukončení automatické prolongace VIP účtu a smazání profilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2017, před 7 lety

Michael Mateju

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 19. 7. 2016 jsem zaplatil částku 4788 korun za prémium účet na portálu www.be2.cz. Znovu strženo z mého účtu 21.6.2017.

Po seznámení se s portálem jsem se rozhodl ukončit smluvní vztah mezi mnou a be2. Který mají v jejich smluvní podmínkách.

Výpověď jsem se snažil odeslat emailem, ale s nezdarem. Tudíž se na vás obracím s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, který se mi nepodaří navazat emailem, ačkoli to má být možné. Přichází mi jen automatická odpověd. Budu případně do středy 15.8.2017 posílat dopis.

A aby se společnost BE2 nemohla nárokovat následující poplatky za jejich služby.

Beru za velice neseriózní jednaní to, že společnost neumožňuje ukončit smluvní vztah elektronickou cestou, ale umožňují navázat tuto smlouvu pomocí online cesty. Také se mi nelíbí jejich možnost manipulovat financemi z mého účtu, aniž bych jim to pro následné platby povolil, ačkoliv toto bylo z mé strany v jejich smluvních podmínkách přehlédnuto.



Ve všeobecných podmínkách je toto:

Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d'Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.


Proto se o první prostředek pro odstoupení od smlouvy snažím e-mailem.
Následně bude odeslán případně dopis s touto výpovědí.


Produkt

poplatek za VIP účet byl uhrazen 19. 7. 2016


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a navrácení poměrné částky zpět, podle VOP paragraf 8, odstavec 3.
Případné ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 11:11, před 7 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Znemožňuje-li záměrně společnost spotřebiteli smlouvu vypovědět, jde to k její tíži. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jež prokazují, že se smlouvu pokoušel vypovědět.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2017 15:07, před 7 lety

ID: GKANDA13


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací je případ řešen přímo prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.8.2017 09:25, před 7 lety


Michael Mateju

Ano, spolecnost se ozvala a nehodla ukoncit me clenstvi. Pisi, ze ho ukonci za rok. Jednak mi neprijde spravne, ze me na prolongaci neupozornili (nejen pri sjednani smlouvy, ale ani pri jejim prodlouzeni), jednak nechci ukoncit clenstvi za rok, ale chci odstoupit od smlouvy ihned.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2017 09:40, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2017 14:03, před 7 lety

ID: GKANDA13


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací je případ i nadále řešen přímo prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2017 14:05, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 21:15, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.