Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17486Komu zaplatit? Inkasní společnosti nebo seznamce?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2017, před 7 lety

Marek Filipka

Znění stížnosti

Dobrý den.

V 5 měsíci tohoto roku jsem si založil profil na seznamce:
www.rychlyflirt.cz a posléze si zaplatil členství na 1 měsíc. Poté jsem zjistil, že se jedná o podvod, takže jsem web přestal navštěvovat. Řádně sem si nepřečetl podmínky, takže jsem nevěděl, že se členství obnovuje a automaticky prodlužuje. Upomínky mi chodili do složky spam, takže jsem nevěděl co se děje. Poslední upomínka byla taková že mi napsali tento text:

(Moje jméno), uhraď svůj dluh a odemkni opět svůj účet


Bohužel stále máš nevyrovnaný požadavek tvého VIP členství ve výši 499 Kč . Pokud neobdržíme obratem tvoji platbu, musíme tvůj případ předat naší inkaso kanceláři , co ti přinese další náklady .



Včera mi přišel email od společnosti: inkasso@fairmount.de, který obsahoval tento text:


Dear Sir/Madam (Moje příjmení),

We refer to our previous correspondence and have to inform you that the claim by our clients has still not been settled. We
are unable either to understand or accept your payment behaviour. You made use of chargeable services of the online
community rychlyflirt.

We have still not been able to post a payment settlement in spite of several reminders from our clients and from this office.
We therefore request you once again to pay the sum in the amount of EUR 55,75 without delay, but no later than

24.08.2017

into the account shown here. We have already been instructed to pass the matter to the contract law firm if this deadline
expires without settlement.

This law firm will apply without delay to the local district court for an order for payment against you, which will lead to further
costs for you to pay, as well as inconvenience.

For this reason, we can only recommend that you avoid this further escalation and ensure on-time payment in full. The
case will be immediately closed here after payment is received.


Best regards

Fairmount GmbH

Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln/Dresden

Telefon: +491805 05 16 65 *
Telefax: +491805 05 16 75 *
* Call charges from landlines 14 ct/min; mobile networks max. 42 ct/min

collection@fairmount.world

Bank account:
Postbank AG
IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08
BIC: PBNKDEFF





Dnes ráno jsem zaplatil poplatek/dlužnou částku(1800,-KČ) platební kartou společnosti: www.rychlyflirt.cz, takže tam již dluh nemám. Zaplatil sem za 6,7,8 měsíc. Ihned poté sem vyplnil šablonu, kterou mají na stránce a zažádal sem o výpověď/výpověď mého předplatného a zaslal ji faxem a taktéž e-mailem. O pár hodin mi přišla odpověď:

Ahoj (Můj email),

děkujeme Ti za tvou zprávu,

Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali. Tím tvé členství vyprší dne 10.09.2017.

Můžeš se samozřejmě kdykoliv znovu přihlasit jako premiový člen!

Bylo by přece škoda již dále neflirtovat!

S pozdravem,

Katka





Předpokládám, že se společnosti www.rychlyflirt.cz je vše uzavřené a nadále nebudou problémy, ale prosím o pomoc ohledně té inkasní společnosti. Musím inkasní společnosti také zaplatit částku, kterou uvádí a nebo to mysleli tak, že mám zaplatit pouze stránce www.rychyflirt.cz (což už je provedeno) ? Celá zpráva, kterou mi zaslali je výše...



Děkuji.


Produkt

Rychlyflirt.CZ, Dateyard, AG


Požadované řešení

Prosím o vysvětlení jak dále pokračovat a jestli musím zaplatit inkasní společnosti zvlášť a nebo je již vše v pořádku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2017 09:48, před 7 lety

Byl-li již dluh splacen, závazek mezi spotřebitelem a společností zanikl. Odpadl tak i právní titul k vymáhání dlužné částky. Inkasní společnost již tedy není oprávněna vymáhat peněžité prostředky. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, ve kterém společnost potvrzuje, že dluh byl splacen a závazek mezi společností a spotřebitelem zanikl (zanikne). Tento e-mail je rovněž možné přeposlat inkasní společnosti jako důkaz, že byl dluh splacen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 19:47, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.