Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#17493Pozdní doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 minut 17 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2017, před 7 lety

Klára Koppová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10.8. t.r. jsme podali na ČP v Radotíně zásilku a prostřednictvím EMS, kdy mi pracovnicí bylo řečeno, je je garantováno doručení (do Kolína v ČR) druhý den, tedy 11.8. do 14 hodin, odeslali. Zaplatili jsme 153 Kč. Včera dorazila doručenka, že obálka byla převzata na místě určení 14.8.
Myslím, že pracujícímu a podnikajícímu člověku je to jasné. Využili jsme službu EMS, aby TAM ZÁSILKA SKUTEČNĚ V TERMÍNU DORAZILA.
Kdybychom měli jakékoliv pochybnosti, odvezli bychom ji osobně.
Číslo zásilky: EE18818855CZ.
Děkuji za vrácení 153 Kč, jen pro princip a sdělení, zda je nějaká naděje, že se tento systém změní, či zda budeme rozvážet poštu koňkou.

Děkuji a jsem s pozdravem Klára Koppová


Požadované řešení

Dodržet slibované


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 10:07, před 7 lety

Nesplnil-li podnik svou povinnost, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.