Společnost


ALPINE PRO STORES, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1750Popraskané podrážky u bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2013, před 11 lety

Tomáš Fibír

Znění stížnosti

Dobrý den
Na začátku jara 2013 jsem si koupil sandále. Nosil jsem je 4 měsíce a úplně se mi rozpadly podrážky. Předpokládal jsem, že je to chybná šarže gumových podrážek. Ještě před uplynutím 6-ti měsíců jsem boty reklamoval. Reklamace byla zamítnuta:
... mimo jiné prý nebyla zjištěna materiálová vada ...
Tomu nerozumím! Kvalitní materiál by se přeci neměl rozpadnout?!!!
Chodím pořád stejně a jiné sandále mi vydrželi i několik let!
Kvalitní materiál za 4 měsíce prostě takto prošoupat nedokážete!
Tady není nad čím přemýšlet. Ten materiál prostě nevydržel ani 4 měsíce nošení.
Při reklamaci do 6-ti měsíců mám nárok na opravu nebo výměnu zboží.


Produkt

pánské sandále vel. 44, NEWPORT LTR-Obuv Alpine Pro


Požadované řešení

Protože sandály potřebuji, požaduji vyměnit rozpadlé sandále za nové, ale jiný typ s jiným typem podrážky. Tyto nové sandále bych si vyzvednul zase na začátku jara 2014.
Děkuji za pochopení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 11:47, před 11 lety

V případě rozporu s kupní smlouvou, který se uplatňuje do prvních 6 měsíců od zakoupení je povinností prodejce prokázat, že spotřebiteli předal výrobek v souladu s kupní smlouvou. Pokud se tak nestane, považuje se rozpor za existující již při převzetí výrobku a kupující má nárok na opravu nebo výměnu dle svého požadavku dle § 616 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:03, před 10 lety

Společnost ALPINE PRO STORES, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.