Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Na začátku jara 2013 jsem si koupil sandále. Nosil jsem je 4 měsíce a úplně se mi rozpadly podrážky. Předpokládal jsem, že je to chybná šarže gumových podrážek. Ještě před uplynutím 6-ti měsíců jsem boty reklamoval. Reklamace byla zamítnuta:
... mimo jiné prý nebyla zjištěna materiálová vada ...
Tomu nerozumím! Kvalitní materiál by se přeci neměl rozpadnout?!!!
Chodím pořád stejně a jiné sandále mi vydrželi i několik let!
Kvalitní materiál za 4 měsíce prostě takto prošoupat nedokážete!
Tady není nad čím přemýšlet. Ten materiál prostě nevydržel ani 4 měsíce nošení.
Při reklamaci do 6-ti měsíců mám nárok na opravu nebo výměnu zboží.
pánské sandále vel. 44, NEWPORT LTR-Obuv Alpine Pro
Protože sandály potřebuji, požaduji vyměnit rozpadlé sandále za nové, ale jiný typ s jiným typem podrážky. Tyto nové sandále bych si vyzvednul zase na začátku jara 2014.
Děkuji za pochopení.
|
Tweet |
V případě rozporu s kupní smlouvou, který se uplatňuje do prvních 6 měsíců od zakoupení je povinností prodejce prokázat, že spotřebiteli předal výrobek v souladu s kupní smlouvou. Pokud se tak nestane, považuje se rozpor za existující již při převzetí výrobku a kupující má nárok na opravu nebo výměnu dle svého požadavku dle § 616 občanského zákoníku.
Společnost ALPINE PRO STORES, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.