Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17500Ignorování mé žádosti o zrušení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2017, před 7 lety

Katerina Hajkova

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.3.2017 jsem se na stránce zaregistrovala zaplatila jsem

Vaše Prémiové členství je platné po dobu 1 měsíc/ů počínaje dnem 19.3.2017 V celkové ceně: CZK 149.

Poslala jsem nekolik emailu,že prodlouzit clenstvi nechci a nemam zajem.

Prislo mi pouze toto :

Vaše odpověď na náš email.

(Děkujeme Vám za Vaši odpověď na náš email. Na Vaši žádost nelze odpovědět z této adresy. )

Chtela bych nahlasit podvodne jednani a neposkytnuti moznosti, se odhlasit, proste z lidi tahaji penize. !

Snažila jsem se všlijak možně člesntví zrušit, na jejich stránkách jste prostě bez šance !!!

Posledni email mi prisel vcera :

Vaše předplatné na www.be2.cz

Nezdařená platba.

be2 S.à.r.l. / www.be2.cz

Vážený pane xxx,

ke dni 19.7.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.be2.cz uhrazené ke dni 19.3.2017 s použitím emailové adresy, automaticky obnovené.

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.

Produkt: 3-měsíční VIP členství
Forma úhrady: CreditCard MASTER

Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 19.7.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.



Žádám o okamžité zrušení mého členství, snažila jsem se několikrát toto zrušit, a nebylo mi to umožňěno, firma jedná velmi podvodně.
Emaily mám archivované !

Děkuji.

Kateřina


Požadované řešení

Žádám o zrušení mého členství. V žádném případě, společnosti nehodlám ještě za jejich sprosté chování zaplatit požadovanou částku. Nedají spotřebiteli možnost se odhlásit, ignorují ho a ještě chtějí penále.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2017 09:57, před 7 lety

Pokud spotřebitelka výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2017 15:54, před 7 lety

ID: 2NEW7F50


Přejeme Vám dobrý den, paní Hájková.

Dle našich informací byl již případ vyřešen a uzavřen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.

Váš profil byl definitivně vymazaný.


Přejeme Vám úspěšný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2017 21:15, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2017 10:07, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.