Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 19.3.2017 jsem se na stránce zaregistrovala zaplatila jsem
Vaše Prémiové členství je platné po dobu 1 měsíc/ů počínaje dnem 19.3.2017 V celkové ceně: CZK 149.
Poslala jsem nekolik emailu,že prodlouzit clenstvi nechci a nemam zajem.
Prislo mi pouze toto :
Vaše odpověď na náš email.
(Děkujeme Vám za Vaši odpověď na náš email. Na Vaši žádost nelze odpovědět z této adresy. )
Chtela bych nahlasit podvodne jednani a neposkytnuti moznosti, se odhlasit, proste z lidi tahaji penize. !
Snažila jsem se všlijak možně člesntví zrušit, na jejich stránkách jste prostě bez šance !!!
Posledni email mi prisel vcera :
Vaše předplatné na www.be2.cz
Nezdařená platba.
be2 S.à.r.l. / www.be2.cz
Vážený pane xxx,
ke dni 19.7.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.be2.cz uhrazené ke dni 19.3.2017 s použitím emailové adresy, automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 3-měsíční VIP členství
Forma úhrady: CreditCard MASTER
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 19.7.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.
Žádám o okamžité zrušení mého členství, snažila jsem se několikrát toto zrušit, a nebylo mi to umožňěno, firma jedná velmi podvodně.
Emaily mám archivované !
Děkuji.
Kateřina
Žádám o zrušení mého členství. V žádném případě, společnosti nehodlám ještě za jejich sprosté chování zaplatit požadovanou částku. Nedají spotřebiteli možnost se odhlásit, ignorují ho a ještě chtějí penále.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 2NEW7F50
Přejeme Vám dobrý den, paní Hájková.
Dle našich informací byl již případ vyřešen a uzavřen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Váš profil byl definitivně vymazaný.
Přejeme Vám úspěšný den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.