Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den,
V odbocce CB jsme 22.01.16 koupili virivku HWS800.Letos v lete prestala fungovat ridici jednotka,takze jako virivka byla nepouzitelna.Po kontaktu se servisnim centrem CB jsme tam zac. srpna tuto odevzdali na opravu. Dnes jsme ji tam vyzvedli, ale po instalaci jsme videli, ze ze spojovaci hadice mezi rid. jedn. a vystupem filtru (B) strika voda. Tato zavada pred opravou nebyla,pri 2xkontrole po oprave nebyla zjistena.Zbozi vykladal i nakladal prac. Serv. centra.V teto souvislosti nam Vas serv. centr. telefonicky doporucilo odvezt znovu rid. jedn. do CB a vyzadat si uhradu nakladu s tim spojenych,coz timto zaroven s prodlouzenim zaruky pres pristi leto z duvodu nemoznosti pouzivat zbozi v letosni sezone pozadujeme.
Ing Smid J.
Pure Spa Bubble HWS 800
zmineno shora, uhrada nakladu, prodlouzeni zaruky
|
Tweet |
Ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy (převzetí věci do reklamačního řízení). Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné poškození) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno.
Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.