Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#1751Odstoupení od kupní smlouvy 2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2013, před 11 lety

Markét Vacková

Znění stížnosti

Dobrý den píšu Vám již podruhé. Dne 26.12. jsem si u vás koupila My audio tablet series 7 708F. Baterka nefunguje správně. Nabíjela jsem jí 8-12 hodin jak bylo přesně psáno na manuálu. Takže to nějak neovlivnilo to, že by mě to nefungovalo. Po 10 minutách co jsem tablet použila s radostí, že konečně nějaký ten tablet mám jsm zjistila, že ze 100% je tam už jen 40%. Zarazila jsem se. Proto jsem došla do obchodu TESCO - extra Trutnov, Krkonošská ulice. Zde mi bylo řečeno že po 3 dnech co jsem už tablet měla, že mi ho dají na reklamaci. To jse mi zamozřejmě nelíbilo a taky komu by se to líbilo když vám vemou po 3 dnech tablet, který jste si koupili jako povánoční dárek. Že prý to nejde vyřešit vrácením peněz. Mému známému však bylo vyplaceno bez problému se stejnou závadou. Šla jsem tedy domů protože jsem si řekla, že to ještě zkusím protože jse mi opravdu nechtěl dávat na reklamaci, protože s tím mám špatné problémy a myslím si, že mám právo na to aby mi vrátily peníze. A proč Vám píši podruhé? Zjistila jsem, že na tabletu se píš, že má kapacitu 8GB. On však tu kapacitu nemá. Místo 8GB mi to ukazuje nějak podivně když sečteme 2 interní úložiště což nechápu 5GB.


Produkt

My audio teblet series 7 708F, 708F02029


Požadované řešení

Vrácení peněz, protože od TESCA je to jakoby podvod. Prodávají něco co to ani nemá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2013 09:19, před 11 lety

V případě, že je uplatněn rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku, má kupující nárok žádat opravu nebo výměnu za výrobek, který bude v souladu s kupní smlouvou. V případě, že to není možné, má nárok na přiměřenou slevu nebo odstoupení. Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele má prodejce povinnost vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění.
Nárok na vrácení peněz bez uplatnění reklamace má spotřebitel v případě, že tuto možnost přislíbil prodejce nad rámec zákona.
Pokud je u výrobku rozpor mezi skutečnými a propagovanými vlastnostmi, doporučujeme jako způsob vyřízení rozporu s kupní smlouvou žádat odstoupení od kupní smlouvy, protože oprava ani výměna v takovém případě rozpor neřeší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 13:49, před 11 lety

Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno. Spotřebitel má možnost domáhat se svých práv prostřednictvím občanskoprávního řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.