Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#17511Nátlakové jednání operátorky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2017, před 7 lety

František Toušovský

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem starší člověk, je mi 70 let a nejsem v dobré psychycké kondici.
Případ začal naprosto shodně s předchozími, že prý jako poděkování a co si vyberu za doplňky...
le na konci, poté co operátorka vykládala jak to bude probhat, tak začala po mě chtít souhlas a zvyšovala hlas a pořád opakovala " tak souhlasíte, tak souhlasíte...
Nejspíš jsem žekl že ano, ale když jsem se pak uklidnil, tak mi bylo jasný, že tobyla chyba.
Proto beru svůj souhls zpět (už proto že mám prostě pocit že byl vynucen)
Nepřevezmu ani uvítací balíček pošta jej vrátí zpět.
Nebudu přebírat žádné další zásilky.
Odstupuji od smlouvy.
A přeji si vymazat z databáze.
Volal jsem již 7,8,2017 na telefonní číslo 234 099 888 s tím, že odstupuji od smlouvy a nic nechci, ale stejně mi dnes přišel uvítací balíček, takže nějaké poruchy v komunikaci.
Takže doufám, že mé rozhodnutí berete na vědomí

Toušovský František,


Požadované řešení

Vyřadit z databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2017 11:38, před 7 lety

Dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může spotřebitel od smlouvy uzavřené distančním způsobem odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy před převzetím zboží je založeno bodem 40 preambule směrnice 2011/83/EU, ve spojení s požadavkem na eurokonformní a prospotřebitelský výklad zákona.

Pokud spotřebitel prokazatelným způsobem projevil vůli vůči prodávajícímu odstoupit od uzavření kupní smlouvy, je takové její odstoupení platné a ze strany společnosti by se jednalo v případě zaslání zásilky o nevyžádané plnění.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2017 13:26, před 7 lety

Dobrý den,

již jsme s Vámi komunikovali přes email. Uvítací balíček Vám byl odeslán 4.8.2017. Pokud si jej nevyzvednete vrátí se nám zpět a nic jiného Vám již nebudeme expedovat.

Zároveň potvrzuji výmaz z databáze pro marketingové účely..

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.8.2017 14:55, před 7 lety


František Toušovský

Hodnocení: