Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Jedná se o problém, který se neustále opakuje a není pouze mým případem.
Zakoupila jsem si u seznamky BE2 členství na měsíc za 149,-. Poté, co mi po měsíci bez mého vědomí z bankovního účtu strhli částku 2247,-, chtěla jsem účet ihned zrušit. Účet mi zrušili, avšak o navrácení peněz jsem si mohla nechat pouze zdát. Seznamce jsem žádné své platební údaje neposkytovala a přijde mi více než neseriozní to, že si sami z účtu strhnou částku, aniž by mě předem informovali. Částku, kterou mi z bankovního účtu bez mého vědomí strhli mi nechtějí vrátit, i když jejich služby nadále nevyužívám a účet je zrušený. Jako vstřícný krok z jejich strany mi prý znovu prodloužili členství na 3 měsíce. Opětovně jsem jim zasílala email, že jsem o žádné prodloužení nežádala a nemám zájem o jejich další služby. Bohužel mi částku nechtějí vrátit a mě připadá nelogické platit za něco, co již nevyužívám.
Obvyklé je, že pokud si objednáte od firmy nějakou službu, vždy vás upozorní před vypršením dané lhůty a popřípadě informují o dalším postupu, zda si přejete ve službě pokračovat, či nikoliv.
Be2 se odkazuje na smlouvu, kterou se mnou uzavřeli. Já jsem však žádnou smlouvu nepodepisovala! Bohužel se stále vymlouvají na to, že jsem s nimi smlouvu uzavřela.
Snažila jsem se využít chargeback u mojí banky, ale včera mi bohužel přišla odpověď, že jsem s Be2 uzavřela smlouvu a souhlasila s jejich podmínkami, tudíž mi nemohou částku vrátit.
Můj účet je zrušený, služby Be2 nadále nevyužívám, tak opravdu nechápu z jakého důvodu bych měla platit 2.247,-. Toto jednání ze strany Be2 mi přijde naprosto neseriózní.
Předem velmi děkuji za kladné vyřízení a odpověď.
Požadované řešení
Jelikož mám účet zrušený, nevím, za co bych částku 2247,-, kterou mi strhli z bankovního účtu bez mého vědomí, měla platit. Vrácení peněz
Navrácení částky za nevyužívané služby
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Pokud by společnost informaci o ceně uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohli být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Přejeme Vám dobrý den, paní Bešeová,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registrovala,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den,
emailová adresa byla martina.beseova@seznam.cz
ID: MGBQCG60
Přejeme Vám dobrý den, paní Bešeová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 24.06.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
....................................................
Váš profil byl zrušený na základě Vašeho rozhodnutí, a to i přes skutečnost, že byl v rámci daného profilu aktivní VIP status - v zájmu dovyužívání uhrazených služeb tudíž prosím kontaktujte Zákaznický servis be2 s žádostí o přenos služeb na nový profil,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
jak jsem již uvedla - v žádném případě nemám zájem o Vaše další služby. Jste neseriózní firma, která se tímto způsobem obohacuje na úkor klientů, kteří si v dobré víře zaplatí jednoměsíční členství za pár korun a za měsíc zůstanou v úžasu nad Vašimi praktikami! Měla jsem členství i u jiné seznamky, ale její přístup ke klientům je rozhodně s Vaším přístupem nesrovnatelný - před ukončením členství na toto včas upozorní a rozhodně nevyužívá toho, že klient včas zapomene členství vypovědět, tak jako se mi to stalo u be2.
Není co víc psát - jen snad to, že nespočetné stížnosti na Vaši společnost vypovídají za vše. Doufám, že si mých peněz dostatečně užijete, a že Vaši další potencionální klienti budou včas upozorněni na Vaši neseriózní chování.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.