Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#17516Podání nepravdivých informací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2017, před 7 lety

Josef Frýda

Znění stížnosti

Zástupce Envony při jednání mi sdělil,že při vybrání jiného dodavatele mi nejdříve přijde návrh a po mém souhlasu teprve dojde k převedení.Toto se nezakládá na pravdě,protože mě přišlo přímo od jiného dodavatele,že jsem již převeden.Dále jsem nedostal tiskopis výpovědi od Envony,což je též proti předpisům.Po prvním Emailu již Envona nereaguje.Těchto stížností jak jsem zjistil je více.


Produkt

Zařazení do výběrového řízení.


Požadované řešení

Zrušení tohoto .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2017 10:07, před 7 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost smlouvy, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2017 14:23, před 7 lety

Vážený pane Frýdo,

Vaši záležitost jsme důkladně prostudovali a z podkladů vyplývá, že jste dne 4. 5. 2017 uzavřel s naší společností smlouvu, jejímž podpisem jste osvědčil vážný zájem na získání výhodnějších podmínek pro dodávky energií, které budou celkově vhodnější než u současného dodavatele energií. Zároveň jste téhož dne naši společnost zmocnil k plnění předmětu této smlouvy.

Dle našich informací a vyjádření příslušných osob nic nenasvědčuje tomu, že byste byl jakkoli uveden v omyl.

Celá záležitost nás velice mrzí, a to zejména s ohledem na skutečnost, že společnost ENVONA s.r.o. si dlouhodobě zakládá na férovém a citlivém přístupu k zákazníkům a respektování práv spotřebitelů a veškerých předpisů, které vychází z principů a cílů zakotvených evropským právem na ochranu spotřebitele. Společnost ENVONA s.r.o. se tímto vymezuje a bojuje proti společnostem na trhu s energiemi, které využívají nekalých praktik a dopouští se klamání spotřebitele.

Rádi s Vámi celou záležitost probereme osobně. Za tímto účelem nás neváhejte kontaktovat na bezplatné telefonní lince +420 702 857 788 či prostřednictvím e-mailu stiznosti@envona.cz.

Záležitost se pokusíme vyřešit k Vaší spokojenosti.

S pozdravem
Žaneta Dušková, vedoucí oddělení zákaznické péče
ENVONA s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2017 10:54, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2018 11:14, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.