Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1752Nedodrzeni jizdniho radu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 17 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2013, před 11 lety

Renata Stepanova

Znění stížnosti

vcera po 21 hodine vecer jsem jela do prace a ridic ktery mnel jet smerem do hajku tam vubec nejel.Ja timhle spojem jezdim kazdou nedeli do prace a nikdy nebyl zadny problem.Po vcerejsi jizde do prace jsem prisla o pul hodiny pozdeji do prace kvuli nedodrzeni jizdniho radu pana ridice.


Požadované řešení

CSAD FRYDEK_MISTEK a.s by se mnelo timto zabyvat a ne to nekam zalozit do sufliku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 11:21, před 11 lety

V případě, že bez předchozího ohlášení autobus nejede vůbec (bez odůvodnění), došlo k porušení § 18 zákona o silniční dopravě. Pokud tím vznikla cestujícímu škoda, může se domáhat její náhrady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:07, před 10 lety

Společnost ČSAD Frýdek - Místek a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.