Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17528Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2017, před 7 lety

Svitlana Mehela

Znění stížnosti

Dobrý den,

byla jsem informována, že dnes v rozmezi mezi 11-13h mi řídič Dusek doručí zásilku. Zrušila jsem své plány, abych mohla v té době být doma, ale nikdo se tady neukázal. Ptala jsem se také sousedů, kteří byli celou dobu na dvoře, jestli viděli doručovatele, potvrdili, že nikdo tady nebyl. Následně mi byla doručená SMS s informacemi, že zásilka je připravená k vyzvednuti v PPL ParcelShopu. Takové jednání se mi nelíbí, jelikož jsem očekávala, že pokud si Vaší službu zaplatim, dostanu zásilku do ruky na adresu bydliště a nemusím pro ní někam chodit.

Svitlana Mehela


Požadované řešení

Příště prosím aspon zavolejte, že zásilku neplánujete doručovat, aby si člověk zbytečně neměnil plány.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2017 10:50, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 20:21, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.