Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
byla jsem informována, že dnes v rozmezi mezi 11-13h mi řídič Dusek doručí zásilku. Zrušila jsem své plány, abych mohla v té době být doma, ale nikdo se tady neukázal. Ptala jsem se také sousedů, kteří byli celou dobu na dvoře, jestli viděli doručovatele, potvrdili, že nikdo tady nebyl. Následně mi byla doručená SMS s informacemi, že zásilka je připravená k vyzvednuti v PPL ParcelShopu. Takové jednání se mi nelíbí, jelikož jsem očekávala, že pokud si Vaší službu zaplatim, dostanu zásilku do ruky na adresu bydliště a nemusím pro ní někam chodit.
Svitlana Mehela
Příště prosím aspon zavolejte, že zásilku neplánujete doručovat, aby si člověk zbytečně neměnil plány.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.