Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#1753Nespokojenost s vyřízením reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2013, před 11 lety

Michaela Křížová

Znění stížnosti

U společnosti jsem si koupila tablet,který mi přišel poštou dne 8.7.2013 fa je vystavena na 4.7.2013.Tablet 31.7.2013 nešel zapnout.Podle rady na stránkách asus.as servis a podpora jsem postupovala podle pokynů a zaslala jsem tablet do servisu.Opravený se mi vrátil zhruba po týdnu,s protokolem v angličtině kde se udává,že systém byl nestabilní a jakým způsobem ho opravili tam ani neuvedli.Dne 28.11.2013 se stalo,že opět nešel zapnout,postupovala jsem stějně jen s rozdílem,že jsem jasně napsala,že žádám o výměnu za nový,jelikož je to druhá závada do 6 měsíců od koupě.Tablet se mi po týdnu vrátil ten samý a opravený,ikdyž jsem o to nežádala, a opět v angličtině,že systém se nezapne.Volala jsem do servisu,kde mě odkázali na prodejce. Dne 10.12.213 jsem volala prodejci a ten mě řekl,že nemám právo na výměnu jelikož nebyli 3 stejné nebo 4 jiné závady a když jsem pána upozornila na rozpor s kupní smlouvou,protože je to druhá závada do 6 měsíců od koupě, tak mi řekl,že je na mě abych dokázala,že vada byla již při koupi.Dne 11.12.2013 jsem volala na infolinku D-testu,kde mi paní poradila abych nejdřiv písemně s prodejcem dohodla na výměně.Tablet od té doby nepoužívám, pouze jsem ho vybalila a zkontolovala podle rady.Dopis jsem sepsala a k němu přiložila kopie veškeré dokumentace i se servisu a uvedla, že žádám o výměnu zboží za nové. Dopis jsem odeslala 12.12.2013 doporučeně,prodejce dne 17.12.2013 dopis obdržel a doposud se mi nevyjádřil.


Produkt

tablet Asus MeMo Pad HD 7 ME173X, D6OKCY103750


Požadované řešení

Výměna za nový


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2014 11:48, před 11 lety

V případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou platí dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku, že se rozpor považuje za existující při převzetí věci, pokud prodejce neprokáže opak. Z toho vyplývá, že do prvních 6 měsíců od zakoupení je důkazní břemeno na prodejci. Z uplatněného rozporu s kupní smlouvou vyplývá v případě uznání nárok kupujícího na opravu nebo výměnu - dle požadavku kupujícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.1.2014 17:12, před 11 lety


Michaela Křížová

Hodnocení:

Komentář: Dne 6. ledna 2014 se mi prodejce sám ozval s omluvou, že měl dovolenou a dopis četl až po svátcích. Tablet mi bez problémů vyměnili za nový. Bohužel jsem stížnost napsala dřív a nešla už vzít zpět. Tímto se omlouvám za nepřijemnosti s tím spojené.