Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,
chtěli jsme se učastnit s manželem na programu ze světa zdraví. Nastoupili jsem na úvodní sezení, kde manžela při jeho 173 cm a 76 Kg vyděsili co vše nám je a může být a jak jejich program potřebujeme a on v obavě o naše zdraví souhlasil, že se účastníme. Ještě den sme společně zaplatili částku téměř 15000 Kč. vypracovali nám jídelníček založený na krevních skupinách a i skrze to, že ja jsem B a manžel A jsme měli jídelníčky z poloviny totožné a více méně jen plné všeobených rád nic podstatného jsme se zde neodzvěděli. Po té jsme se rozhodli odstoupit od smlouvy, co jsem přímo na pobodče vyplnili a podali. Po e-mailové komunikaci nám byla přislíbená částka návratu 1190 Kč. Tato částka je od 12.5.2017 naprosto nevymožitelná. Píši téměř denně emaily kdy dostávám odpověď, že jsem v poradí a již bude uhrazeno a pořád se nic neděje.
Tumpachová Andrea
hubnoucí program na 6 měsíců
Varování ostatních klientů nenaletět světu zdraví
|
Tweet |
Smlouvu může spotřebitelka vypovědět za podmínek, které má společnost uvedené ve Všeobecných obchodních podmínkách, které se použijí tehdy, nebyly-li mezi spotřebitelkou a poskytovatelem dohodnuty jiné podmínky stvrzené v objednávce.
Spotřebitelka je oprávněna dle těchto podmínek kdykoli požádat poskytovatele o ukončení poskytování Služeb s tím, že je povinná uhradit cenu již poskytnutých služeb a náklady, které poskytovatel vynaložil v souvislosti s objednávkou (čl. 4.4). Při rušení nebo odstupování od uzavřené smlouvy bude tedy spotřebitelka postupovat dle článku 4.4.obchodních podmínek http://www.svet-zdravi.cz/vop-vseobecne-obchodni-podminky. Obchodní podmínky umožňují i dohodu s poskytovatelem služby. Obsah dohody o ukončení smlouvy o poskytování služeb doporučujeme spotřebitelce stvrdit s poskytovatelem služby v písemné formě s vlastnoručními podpisy a stejnopis takové dohody si dobře uschovat. V takovém případě pak může spotřebitelka vymáhat vrácení finanční částky za nevyčerpané služby i soudní cestou.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.