Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17532Neoprávněné strhávání poplatku za neobjednanou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 50 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2017, před 7 lety

Zdeněk Rumler

Znění stížnosti

Před časem se mi ojevila na telefonu 720 233 308 zpráva,že můj telefon je zavirován s tím,že použiju-li služby SCAN,budou viry odstraněny.Na to jsem nereagoval a službu si neobjednal,přesto mi byla později z mého kreditu stržena částka 99Kč.Toto je podvodné jednání. Nechal sem si zablokovat u mého operátora zasílání prémiových SMS zpráv.


Produkt

služba SCAN na odstranění virů


Požadované řešení

Jelikož se jedná o podvodné, ne-li zlodějské jednání,žádám o vrácení již zaplacené částky 99Kč na můj kredit,zrušení jakékoli mé objednávky i když si nejsem vědom, že bych si něco objednal.Velmi se divím tomu,že operátoři o tomto podvodném jednání ví a žádné kroky v tomto směru nepodnikají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2017 09:55, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.