Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tímto podávám stížnost na PCS Agency.
Zakoupila jsem 3 vstupenky na koncert skupiny Elán v Mikulově.
Po nemilém překvapení v podobě zrušeného koncertu nás navíc ještě tato agentura připravila o peníze, které nám do dnešního dne nebyly navráceny.Po několika mailových a telefonních komunikací se totálně odmlčeli a takto poškodili několik tisíc dalších platících.
Za všechny tímto požaduji řádné vrácení peněz.V dalším případě budeme muset přistoupit k hromadné žalobě.
Michaela Kvídová
3 vstupenky
vrácení plné částky + úroky z prodlení mě zadarmo také nikdo nepůjčí!!!
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitelka právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Další informace ohledně zrušené kulturní akce je možné vyhledat na webové stránce:
https://www.ticketportal.cz/Article/4781
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.