Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pátek 20.12.2013 jsem při opravě rozbil část obývací stěny. Hned na to jsem se na infolince dotazoval jak daný díl objednat. Z infolinky mi odepsali, že náhradní díly k této obývací stěně se objednat a dodat nedají, ačkoliv nemá stěna ani dva roky a že je možné koupit pouze celou sestavu. Vyrazil jsem tedy do Brněnské pobočky Asko v Olympii, kde jsem stejný dotaz položil zaměstnankyni zákaznického oddělení a ta mi na to sdělila, že díl je možný koupit, ale je zapotřebí montážní návod a doklad o koupi. doklad o koupi bych našel, ale montážní list jsem vyhodil bezprostředně po smontování skříně. Čili díl objednat nelze. nová skříň stála 20.12.2013 6499,- na prodejně a 5999,- na e-shopu. Nyní po svátcich Asko reklamuje slevu 33% na stěnu, kterou potřebuji, ale k mému údivu stojí pořád stejně jako 20.12. Při dotazu na infolinku mi sdělili, že akce je již od 9.12. na e-shopu a od 16.12. na prodejně, na stránkách mají, že akce je až od 21.12
obyvací stěna TOM 2
dodání dílu popřípadě sleva 33% proti ceně která byla 20.12 ať na e-shopu nebo na prodejně
|
Tweet |
Dle zákona není povinností prodejce mít po dobu záruky dostupné náhradní díly. V případě, že by se na výrobku vyskytla závada, musel by reklamaci řešit výměnou za nový kus nebo vrácením peněz.
Pokud by bylo uvedeno, že je zboží ve slevě a stálo by stejně jako před "slevou" jednalo by se o klamavou obchodní praktiku dle § 5 zákona o ochraně spotřebitele. V případě takového porušení zákona o ochraně spotřebitele je vhodné podat podnět České obchodní inspekci.
Společnost ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.