Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#17541Stížnost na hovor operátora z čísla 730 514 270

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2017, před 7 lety

Lucie Kohoutková

Znění stížnosti

Dobrý den. Jsem terapeut chráněného pracoviště a včera jsem byla svědkem hovoru,který proběhl mezi Vaší operátorkou a naší klientkou.

Klientce byl nabízen tarif. S nabídkou nejdříve souhlasila, v průběhu hovoru se však rozmyslela a od smlouvy chtěla odstoupit. Paní operátorka však klientky rozhodnutí nebrala v potaz. Klientka opakovaně vyjádřila nesouhlas, její rozhodnutí bylo jasné a zřetelné. Opakované několikrát. Rozhodnutí nebylo akceptováno, telefon jsem převzala já a několikrát jsem paní zopakovala, že si daná klientka nepřeje, aby byla smlouva uzavřena. Po dotazu, zda je hovor monitorován byl hovor ze strany operátorky ukončen - bez rozloučení, či uvedení důvodu.

Paní operátorka byla nepříjemná a byl vytvářen z její strany nátlak na uzavření smlouvy.

Dnes volal naší klientce kurýr, že jí přiváží smlouvu. Smlouva tudíž byla sepsána i přes zřetelný a jasný nesouhlas. Klientka smlouvu nepřevezme.

S Vaší společností mám doposud dobré zkušenosti. Telefonní hovory vedené touto metodou Vám však nedělají dobré jméno.


S přáním pěkného dne,
Lucie Kohoutková


Produkt

operátor z čísla 730 514 270, 17.8.2017 v čase 10:40


Požadované řešení

Zhodnocení způsobu nabízení služeb, férové jednání se zákazníkem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2017 13:48, před 7 lety

Pokud nebylo odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena telefonicky, ze strany společnosti akceptováno, doporučujeme spotřebitelce, aby odstoupení od smlouvy zaslala společnosti písemnou formou (doporučený dopis s dodejkou, ponechat si kopii odstoupení). V případě sporu by bylo totiž na spotřebitelce, aby prokázala, že od smlouvy skutečně odstoupila. Čtrnácti denní lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet dnem následujícím po dni předání smlouvy spotřebitelce v listinné formě.

Jednání zaměstnankyně společnosti by mohlo vykazovat znaky nekalé obchodní praktiky, jež je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2017 09:57, před 7 lety

Dobrý den, paní Kohoutková,

souhlasím s vámi, že takové jednání v pořádku není. Důkladně jsme prověřovali u našich partnerů, zda některý používá uvedené telefonní číslo pro kontaktování zákazníků. Žádné z našich partnerských call center však toto číslo nepoužívá, a proto nevím, kdo Vaší klientce volal a čím jménem to bylo. Z toho důvodu víc zjistit nemůžu.

Přeji Vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2017 07:59, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 10:29, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.