Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den. Jsem terapeut chráněného pracoviště a včera jsem byla svědkem hovoru,který proběhl mezi Vaší operátorkou a naší klientkou.
Klientce byl nabízen tarif. S nabídkou nejdříve souhlasila, v průběhu hovoru se však rozmyslela a od smlouvy chtěla odstoupit. Paní operátorka však klientky rozhodnutí nebrala v potaz. Klientka opakovaně vyjádřila nesouhlas, její rozhodnutí bylo jasné a zřetelné. Opakované několikrát. Rozhodnutí nebylo akceptováno, telefon jsem převzala já a několikrát jsem paní zopakovala, že si daná klientka nepřeje, aby byla smlouva uzavřena. Po dotazu, zda je hovor monitorován byl hovor ze strany operátorky ukončen - bez rozloučení, či uvedení důvodu.
Paní operátorka byla nepříjemná a byl vytvářen z její strany nátlak na uzavření smlouvy.
Dnes volal naší klientce kurýr, že jí přiváží smlouvu. Smlouva tudíž byla sepsána i přes zřetelný a jasný nesouhlas. Klientka smlouvu nepřevezme.
S Vaší společností mám doposud dobré zkušenosti. Telefonní hovory vedené touto metodou Vám však nedělají dobré jméno.
S přáním pěkného dne,
Lucie Kohoutková
operátor z čísla 730 514 270, 17.8.2017 v čase 10:40
Zhodnocení způsobu nabízení služeb, férové jednání se zákazníkem
|
Tweet |
Pokud nebylo odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena telefonicky, ze strany společnosti akceptováno, doporučujeme spotřebitelce, aby odstoupení od smlouvy zaslala společnosti písemnou formou (doporučený dopis s dodejkou, ponechat si kopii odstoupení). V případě sporu by bylo totiž na spotřebitelce, aby prokázala, že od smlouvy skutečně odstoupila. Čtrnácti denní lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet dnem následujícím po dni předání smlouvy spotřebitelce v listinné formě.
Jednání zaměstnankyně společnosti by mohlo vykazovat znaky nekalé obchodní praktiky, jež je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu.
Dobrý den, paní Kohoutková,
souhlasím s vámi, že takové jednání v pořádku není. Důkladně jsme prověřovali u našich partnerů, zda některý používá uvedené telefonní číslo pro kontaktování zákazníků. Žádné z našich partnerských call center však toto číslo nepoužívá, a proto nevím, kdo Vaší klientce volal a čím jménem to bylo. Z toho důvodu víc zjistit nemůžu.
Přeji Vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.