Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zaregistroval na vašich stránkách. Zaplatil jsem za jeden měsíc za 149,- Poté jsem se dozvěděl, že si mi bude automaticky prodlužovat členství. O kterém sem samozřejmě neměl ani ponětí.
Rozhodl jsem se členství zrušit a účet na vaší
seznamce vymazat a bohužel to nebylo možné. Poslal také dnes 20.5.2017 e-mail o zrušení členství a účtu na e-mail společnosti: debtdue@dy-charge.com
Pokouším se o to tedy i touto cestou. Pokud mé žádosti nebude vyhověno, budu nucen obrátit se s celou situací na Policii ČR.
Požadované řešení:
Zrušení VIP členství na seznamce sex-schuzka-dnes.com !!
Informujte mě prosím o vašem stanovisku k celé této věci.Doufám, že můj účet bude zrušen a již na dále nebudu členem.
Na stránkách uvádíte, že účet je možno zrušit 14 dní před vypršením lhůty. Jelikož podávám stížnost v den zaplacení pouze jednoho měsíce tak doufám, že ty to neměl být problém.
PETR JIRSA
seznamka na internetu
Zrušení VIP členství na seznamce sex-schuzka-dnes.com a profilu!!
Informujte mě prosím o vašem stanovisku k celé této věci.Doufám, že můj účet bude zrusen co nejdríve.Dekuji JIRSA
|
Tweet |
Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.