Společnost


Shell Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17549Reklamace bez vyjádření

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2017, před 7 lety

Jana Korbelová

Znění stížnosti

Dne 16.4.2017 jsme reklamovala služby mycí linky č.8068 Shell, neboť došlo k poškození laku osobního vozidla mycím programem Perfektní umytí ze dne 15.4.2017 na čerpací stanici č. 8068.

K dnešnímu dni 19.8.2017 jsme neobdržela žádné vyjádření ke své reklamaci.


Produkt

Mycí linka čerpací stanice Shell č. 8068


Požadované řešení

Proplacení opravy poškozeného laku karoserie na osobním vozidle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2017 12:22, před 7 lety

Doporučujeme poškozenému, aby doložil podnikateli důkazy o vzniku škody na voze při provozu mycí linky a vyčíslil její výši. Spotřebitel totiž v daném případě nese důkazní břemeno ohledně vzniku škody. Nárok doporučujeme vznést písemně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne.

Škodu podnikatel hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Pokud se nepodaří vyřešit spor vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 20:28, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.