Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.12.2011 jsem v prodejně Fokus Optik Kladno,ulice Arménská,obchodní centrum Oaza, zakoupil dioptrické brýle typ obruby RL ORG XTRACTIVE 1,67 a skla GO 112T/001 5617.
Jsem profesionální řidič,proto jsem volil skla s antireflexní úpravou.Antireflexní povrch skel,1 měsíc před ukončením záruky popraskal.(polovina skel se na slunci zabarví a polovina zůstane beze změn).Jelikož mám více dioptrií byl jsem nucen zakoupit nové brýle a tyto jsem reklamoval u prodejce.Po 1 měsíci,záruka nebyla uznána bez jakéhokoli vyjádření.S tím jsem nesouhlasil,brýle nepřevzal a žádal nový posudek výrobce.Poté mi bylo sděleno,že skla jsou v pořádku a že nemůžu reklamovat výrobek který mám skoro 2 roky.S čímž nesouhlasím,jelikož takovéto brýle nosím již 40 let a nikdy se to nestalo.
Brýle jsem nepřevzal a nyní nevím jak mám dále postupovat.
Brýle :RLORG XTRACTIVE 1,67 skla GO 112T/001 5617
Žádám vrácení peněz.
|
Tweet |
Dle § 620 občanského zákoníku je záruka na veškeré spotřební zboží 24 měsíců. V této lhůtě je nárok kupujícího vytknout u prodejce vady výrobku.
V případě, že je reklamace zamítnuta, má prodejce povinnost zamítnutí řádně písemně odůvodnit, jinak dojde k porušení § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a kupující může podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost FOKUS optik a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.