Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17550Tesco Vysoké Mýto

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2017, před 7 lety

Patrik Pipiš

Znění stížnosti

Přeji hezký den, mám stížnost na Tesco vysoké Mýto. Dnes jsem tam nakupoval, t.j. sobota 19.8.2017 přibližně kolem 12:00 hodin. Nejdřív jsem k pultu k uzeninám, tam dvě prodavačky co rozbalovali párky a sýry...Minimálně dvě minuty si nevšímali frontu, co se jim dělá u pultu, absolutní nezájem. To ještě nabízejí v pultu oschlé a nikoliv barevně lákavé uzeniny. Potom jsem pokračoval k pečivu...Na pečivu seděli mouchy a v okolí nebyl žádný plastový pytlík na nákup pečiva a chleba...V regálech pomíchané zboží co neodpovídá cenám a konzervy nabízejí skoro všechny pomalu otlučené a zdeformované (Favorit) za plnou cenu.
Ten stav není momentální, ale spíše stabilní. Bohužel, akorát dnes mi už došla trpělivost.


Požadované řešení

Zlepšit motivaci zaměstnanců v péči o přidělený prostor


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2017 11:53, před 7 lety

Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.

Má-li spotřebitel podezření, že společnost porušila minimální hygienické požadavky, které stanovují právní předpisy (především zákon o ochraně veřejného zdraví), může podat podnět krajské hygienické stanici, která může podnikateli uložit pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 20:07, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.