Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Přeji hezký den, mám stížnost na Tesco vysoké Mýto. Dnes jsem tam nakupoval, t.j. sobota 19.8.2017 přibližně kolem 12:00 hodin. Nejdřív jsem k pultu k uzeninám, tam dvě prodavačky co rozbalovali párky a sýry...Minimálně dvě minuty si nevšímali frontu, co se jim dělá u pultu, absolutní nezájem. To ještě nabízejí v pultu oschlé a nikoliv barevně lákavé uzeniny. Potom jsem pokračoval k pečivu...Na pečivu seděli mouchy a v okolí nebyl žádný plastový pytlík na nákup pečiva a chleba...V regálech pomíchané zboží co neodpovídá cenám a konzervy nabízejí skoro všechny pomalu otlučené a zdeformované (Favorit) za plnou cenu.
Ten stav není momentální, ale spíše stabilní. Bohužel, akorát dnes mi už došla trpělivost.
Zlepšit motivaci zaměstnanců v péči o přidělený prostor
|
Tweet |
Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.
Má-li spotřebitel podezření, že společnost porušila minimální hygienické požadavky, které stanovují právní předpisy (především zákon o ochraně veřejného zdraví), může podat podnět krajské hygienické stanici, která může podnikateli uložit pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.