Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Neni to poprve co jsem koupila balene maso nebo rybu a na druhy den kdyz jsem to chtela uvarit maso bylo zkazene ikdyz jeste malo par sni so spotreby. Nastvali me ted hodne. Koupila jsem maso i rybu vakuovo balene ve ctvrtek, v patek jsme grilovali a ryba smrdela jakdyby byla mesic po zaruce. V sobotu jsem pro jistotu otevrela kureci prsni rizky a malem jsem odpadla od toho amradu. Vysledek jssm cca180,-kc v minusu a nastvana!!!!!!!! Nevim ci se to stava jen mne, ale diky tomu uz v lidlu maso i ryby nakupovat nebudu. Kdyby tam nemeli par dobrych veci, tak me tam uz neuvidi.
Nebudu jiz nakupovat balene maso jiz nemam duveru!!
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V takovém případě má spotřebitelka právo potravinu bezodkladně reklamovat osobně u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Hezké odpoledne, paní Kotásková,
je nám líto, že jste s kvalitou nebyla spokojena. V případě, že by se něco podobného opakovalo, neváhejte daný výrobek zanést zpět do prodejny, kde Vám budou vráceny peníze. Abychom mohli celou situaci prošetřit, budeme od Vás potřebovat doplnění pobočky, kterou jste navštívila.
Děkujeme a přejeme pokud možno poklidný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Nakupovala jsem v Hodonine. Pred par lety jsem nakupila i v Kyjove - mlete maso - a to 2x a vysledek - i kdyz to bylo ve spotrebe maso po otevreni bylo zkazene. Takze mlete maso jiz nenakupuji. :-(
Dobrý den, paní Kotásková,
děkujeme za upřesnění. Budeme informovat odpovědné kolegy.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení: