Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 19.8 2017...Ostrava Zábřeh Kaufland ......Dnes jsme byli z Manželkou na nákupu,a tím musíme pochválit z oddělení pult Slečnu nebo Paní Katku.Velice příjemná ochotná.Z Manželkou jsme nakupovaly na oslavu a Paní Katka byla velice ochotná a milá.Takových zaměstnanců se vidí za pultem opravdu málo.Moc Děkujeme Slečně nebo Paní a rádi se budeme k vám vracet nakupovat ....Šímínek Antonín
Pochvala pro Kaufland Zábřeh
Pochvalu pro Kaufland Zábřeh
|
Tweet |
Jelikož se v daném případě jedná o pochvalu a nikoliv o stížnost, případ přeřazujeme přímo na společnost.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.