Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#17563Reklamace LENOVO A6000

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2017, před 7 lety

Petr Fojtík

Znění stížnosti

http://www.pcstoura.cz/BB3/viewtopic.php?f=3&t=2&start=10


Produkt

LENOVO A6000 IMEI:869075024279905 SN:HZC2SYJX


Požadované řešení

Čtvrtá reklamace - požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2017 09:25, před 7 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

Odstoupit od smlouvy je tedy možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2017 12:15, před 7 lety

Dobrý den,

je mi líto, že máte potíže se zařízením zakoupeným u naší společnosti. Nárok na odstoupení od kupní smlouvy máte v případě, kdy je servisním střediskem uznána třetí závada stejného charakteru, nebo čtvrtá závada jiné povahy, případně pokud se souběžně vyskytuje více vad (alespoň 3) a každá z nich brání korektnímu využívání zařízení. Všechny musí být potvrzené nezávislým servisním střediskem a nárok na odstoupení od kupní smlouvy musí být uveden v daném požadavku.

V případě, že Vám nebyla uznána závada servisním střediskem, mohu doporučit jedině znovu předat zařízení k reklamaci s podrobným popisem (na prodejně). Nám zde pak můžete zaslat číslo protokolu, abychom přes naše specialisty zajistili kontrolu nad řešením dané reklamace v servisním středisku. Děkuji.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2017 12:58, před 7 lety


Petr Fojtík

V příloze všechny předchozí protokoly.Moje trpělivost je u konce a nebudu používat nestabilní zařízení,které po uvedení do tovarního nastavení funguje zhruba dva měsíce a následně přestane plnit svoji funkci.Když se podívá člověk na recenze(Heureka,Mobilmanie atd) tak je to všem jasné.Manželce jsem pořídil druhý mobil aby neměla nepravidelné výpadky GSM,Wifi,přehřívající se bateri.Už ani neřeším co s tím provádí v servise ARVATO kde jim LENOVO diktuje jak se k produktům nižší cenové kategorie mají chovat.Jde o to že O2 jako obchodník a prodejce totálně selhal.Měl jsem pře dvěma roky koupený LENOVO A328 u elektro Spáčil.Došlo k problemům a prodejce bez mrknutí oka vzal problémový mobil a dal mě druhý,funguje mi ještě teď.Takže vše je to o lidech a jejich přístupu k problému.Zmíněné LENOVO A6000 mě stálo hodně času,pohoných hmot a navíc je nespolehlivé.Už vidím někoho normálního,že by mu to nevadilo.

Klidně ho přinesu na prodejnu a tam si ho testuje třeba do nekonečna a užijte si toho co si s ním užila moje manželka a já.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2017 13:16, před 7 lety

Děkuji za reklamační protokoly. Jelikož nebyla servisem shledána závada u čtvrté reklamace, nemohlo být přistoupeno k uplatnění odstoupení od smlouvy. Zde bude skutečně jediným řešením nechat telefon znovu zaslat do servisu s popisem závady (zajistíte na naší prodejně) a poté mi zde napsat číslo reklamace (jak jsem uváděl v původní zprávě). Více bohužel nyní nedokážu pomoci. Děkuji.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2017 13:27, před 7 lety


Petr Fojtík

Hrozně jsem se divil,když jsem četl na netu jak lidé u O2 reklamují i 6x,nyní mě to je jasné když jsem se dostal do stejné situace.Ve středu 23.8 budu mít cestu do Brna,takže telefón opět zanesu na prodejnu(Brno,Olympie).Nejde mě o peníze,ale o princip.Když se podíváte v O2 do svého systému tak jistě zjistíte kolikrát jsem již s Vámi řešil problémy a jak to nakonec dopadlo.Jsem zásadový člověk a věci řeším do konce.Jsem u Vás od roku 1996, ale to je vám jedno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2017 14:06, před 7 lety

Dobře, pak tedy napište v momentě, kdy budete mít číslo protokolu (ať zde můžete reagovat).
Naopak, ceníme si toho, že jste naším dlouholetým klientem :)

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2017 16:33, před 7 lety


Petr Fojtík

Takže mě to nedalo a i dnes jsem testoval již zmíněný A6000.
Ráno v 7:00 hod 100% nabitá baterie.Přes fiktivní googl učet jsem nainstaloval běžné aplikace.Telefon jsem měl připojený ke své Wifi siti ve které byli i další dva telefony + tablet a Smart TV.
Někdy kolem 9:00 hod jsem zjistil že nekomunikuje s Wifi,na ukazateli signálu pný signál - jedna čárka(píšu to pro laiky).Vzal jsem svoje LENOVO A328 tam Wifi bez problému,vzal jsem manželčino Xioami rovněž bez problému,tablet a TV rovněž Wifi Ok.
Teprve až jsem na A6000 odstranil a znovu přidal Wifi se zase připojení na zmíněném telefonu rozběhlo.Rovněž jsem zaznamenal silné zahřívání zadního
krytu a na ukazateli baterie bylo 65%.Doplnil jsem aplikaci na sledovaní vytížení procesoru a začal sledovat vytížení.Pouštěl jsem nahodile aplikace a v hodně případech byli velmi dlouhé odezvy a vytížení procesoru bylo na 95%,rovněž neraagovalo dotykové ovládání takže nezbyvalo než čekat.Provedl jsem
stejný sled aplikací na svém starém LENOVU A328 a vše bylo OK a procesor byl max na 33%.To jenom kvůli objektivitě.V 10:05 hod byla baterie A6000 na 42% a někdy kolem 10:40 při pokusu browseru k načtení stránky opět výpadek Wifi.Poté jsem mobil odložil a nechal v klidu.V 13:00 hod jsem aktivoval obrazovku a na ukazateli bateri bylo 16%.V mobilu byla stará SIM(již dávno blokovaná),1 GB microSD a byl připojen k Wifi.
Takže s telefonem jsem nevolal,pouze spouštěl aplikace a komunikoval přes Wifi.
Pokud pánová v ARVATU chtějí mít stejné podmínky jako měla moje manželka tak SIM a 32 GB micro SD.Proč to píšu - kompletní zatuhování tohoto
modelu popisují i jiní uživatelé na netu právě s problémy u datového úložiště.
Takže nyní mobil uvedu do továrního nastavení(vyjmu SIM a micro SD) a odkládám ho.Ve středu během dopoledne ho zavezu již popáté do Brněnské Olympie k páté reklamaci a dle domluvy zašlu na http://www.vasestiznosti.cz kopii reklamačního protokolu.Tím jako betatester O2 a LENOVA končím...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2017 11:42, před 7 lety

Dobrý den,

tento popis doporučím přiložit k reklamačnímu protokolu. Pak mi dejte vědět to číslo reklamačního protokolu.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.8.2017 20:11, před 7 lety


Petr Fojtík

Tak jsem ho nakonec zavezl na prodejnu dnes.Číslo protokolu:18600745/17O
Protokol rovněž přiložen jako příloha.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2017 12:28, před 7 lety

Dobrý den,

děkuji - poprosil jsem nyní specialisty o dohled nad řešením reklamace v servisním středisku. Vy mi poté dejte vědět výsledek řešení reklamace.

Přeji krásný den

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2017 12:16, před 7 lety


Petr Fojtík

Dnes jsem byl na prodejně kvůli páte reklamaci, které vše uzavřela a měla mě být vrácena částka 2 895 Kč.Bohužel prodejna v Olympii je asi špatně zásobená hotovostí takže peníze dle slov p.Fojtíka(není to nikdo z rodiny,pouze shoda příjmení) mě dojdou na účet do 14 dní(docela usměvné,ale co už).
Druhá věc je, že jsem byl nucený 6 x navštivit prodejnu což je 33 Km x 6 = 198 Km(1,70 Kč amortizace na Km a 2,50 Kč na Km nafta) a to nepočítam čas stravený sepisováním a testováním již zmíněného LENOVA A6000.Takže jenom cesta bez času mě přišla na 831,60 Kč.

No a proč to píšu, třeba se O2 zachová jako gentlman a postaví se k problému s náhradou dopravy čelem.(Klidně formou měsíční slevy na tarif)

Celý problém budu považovat za uzavřený až mě dorazí slíbená částka na účet.

V příloze protokol + dobropis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2017 12:50, před 7 lety

Dobrý den,

děkuji za informaci o řešení reklamace. Vrácení kupní ceny zařízení při odstoupení od kupní smlouvy může opravdu proběhnout za několik dní - zadává se požadavek na oddělení financí, které pak částku zasílá na příslušný účet.

Velice rád se s Vámi domluvím na kompenzaci za cestu. Uvádíte, že u nás máte služby, uveďte mi, na jakém čísle, případně referenční číslo plátce z faktury, abych mohl služby dohledat. Děkuji.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2017 12:59, před 7 lety


Petr Fojtík

Petr Fojtík
Ref.číslo:3620034506

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2017 13:47, před 7 lety

Děkuji za referenční číslo. Vámi uvedenou částku 831,60 Kč vč. DPH jsem Vám nechal vrátit formou odečtu do vyúčtování k mobilním službám, které u nás máte. V další vystavené faktuře odečet uvidíte.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2017 13:55, před 7 lety


Petr Fojtík

Ok jak dorazí peníze na účet za telefon tak toto forum uzavřu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2017 15:02, před 7 lety

Dobře, díky :)

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.9.2017 17:59, před 7 lety


Petr Fojtík

Hodnocení:

Komentář: Takže částa za reklamovaný mobil dorazila na účet.Jestli to O2 stálo za to
už nechám na nich.Vždy když s nimi řeším nějaký problém tak je upozorňuju,že řeším věci do konce a oni si nikdy nedají říct a ve výsledku je to stojí peníze,čas a těch lidí co to musí řešit.Druhá věc co jim na to řekne ČOI, které jsem rovněž podal podnět.