Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Žádám o bezplatnou opravu poškozeného tepelného čerpadla určeného pro vytápění mého rodinného domu. Tepelné čerpadlo je již po záruce, ale vzhledem k vytýkacímu dopisu autorizovaného technika výrobce zařízení lze dovodit, že k poškození došlo vlivem zvýšeného opotřebení z důvodu chybné montáže a chybně prováděného servisu po celou dobu záruky. Servis byl hrazen 2x ročně v celkové hodnotě 7.200,- vč. DPH. Dle tohoto dopisu je zřejmé, že za havarijní stav a jeho následky nese vinu montážní a servisní firma. Již jednou dodavatel pod tíhou důkazů své pochybení uznal a bezplatně provedl opravu havarijního stavu, ale ani ne po roce se problém objevil znova.
Od doby poslední komunikace před několika měsíci ani společnost, ani její zmocněné osoby nekomunikují, tzn. nejeví zájem problém řešit.
TnG-Air HD1100Si
Bezplatná oprava nebo návrh řešení ke spokojenosti obou stran.
|
Tweet |
Pokud nebylo dílo (servis tepelného čerpadla) provedeno řádně, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. Spotřebitel je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu poté, kdy se o vadě dozvěděl nebo kdy vadu při náležité pozornosti zjistit měl, nejpozději však do dvou let od předání díla.
Byla-li kvůli vadnému provedení díla způsobena spotřebiteli škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.