Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
16.8. mi mel byt dorucen balicek, ve kterem byly dulezite veci na nasi sobotni svatbu. Protoze jsem nebyla doma, obratila jsem se na help line a bylo mi slibeno, ze balicek tedy privezoz 17.8. Fajn, mam porad dva dny do soboty. Ve ctvrtek nic neprislo, zadna sms, zadny balicek. Zavolala jsem na help line a pry balicek zustal v depu. Objednala jsem tedy doruceni na patek s tim, ze jsou tam dulezite veci na svatbu a ze balik musi byt v patek dorucen. Odpoledne odjizdim mimo Prahu a balik jiz potrebuji mit s sebou. Patek - rano zadna sms, volam na help line, abych si overila, ze balik dnes prijde. Slecna mi slibila, ze ano, ze okamzite pise pozadavek ve zneni "DULEZITE! SVATBA!" Dobre, o pul 1 stale zadna sms. Volam znova a pry balik zustal v depu. Mam si objednat vecerni doruceni. Rikam, ze to v zadnem pripade, JEDU NA SVATBU!! Nahlasuji PSC mista, kde budu, to pry ma na starost PPL Teplice, mam smulu, jedine vecerni doruceni nebo depo. Do depa se nemam jak dostat. Odjizdim na svatbu s tim, ze jsem bez baliku!! Naprosto vytocena a zklamana z vskere komunikace mezi operatory, ridici a depem. Vse, co mi bylo slibeno, bylo nedodrzeno. Domlouvam se s operatorem, at mi tedy balik doruci v pondeli vecer. Fajn. Sobota, den svatby, najednou mi pise ridic, ze mi dnes doruci balik (COZE!? VTIP? NA TOHLE UZ NEMAM NERVY). Pak mi prijde email, ze je balik v depu, at si zavolam pro nove doruceni, nebo prijedu do depa. Nikam se mi uz volat nechce! Jiz jsem provolala s cekanim na lince dost penez. Nicmene je pondeli rano, volam znova. Nefunguji jim systemy, nemuzou nic zkontrolovat, ale opet slecna na lince pise POZADAVEK (to uz tady bylo), aby byl bylik dnes dorucen. Rikam, ze dnes jsem ochotna byt cely den doma, ale dalsi dny ne. Dnes cekam treba i na vecerni doruceni. Balik mi ma pry ale prijit kolem 2 odpoledne. Je poledne, zadnou sms jsem zatim nedostala a jsem si jista, ze budu muset volat znova a znova cekat na lince a utracet penize za volani. S tak podprumernym servisem jsem se jeste nesetkala. Myslela jsem,. ze PPL je zkusena firma, ale zatim jsem se setkala jen s amaterismem nejvyssiho kalibru. S touto firmou jiz nechci mit nic spolecneho!!
Stacilo by, kdyby fungovala komunikace mezi operatory, ridici a depem. Operator neco slibi a ridic si pak zaveze balicek uplne v jiny den, asi jak se mu to zrovna hodi. Tragedie! To pak nemusi tahle sluzba objednani baliku do domu existovat vubec, kdyz se neohlizi na pozadavky klientu!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.