Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17569Podvodná rychlá hra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2017, před 7 lety

Libuse Kulikova

Znění stížnosti

Dobrý den, tak dnes jsem taky náležela , vytocila jsem číslo 909909099 na rychlou hru kino Barrandov, minuta stojí 90 čekala jsem na telefonu 10 minut a 7 vteřin to znamená přes 900 Kč, do téhle doby co píší ve studiu telefon nikdo nezvedl, ale mě po celých 10 minut automat vykládal horoskopy lásky... Co to je tohle za podvod? Já se nedovolila na uvedenou hru a teď budu platit skoro tisíc korun? Ve hře pořád přivazuje hlasatelka částky ale je zvláštní že niko nevolá nebo čeká jako já a peníze si účtují, nehoraznost největšího kalibru, jak tohle může vůbec televize pouštět , vždyť to je okrádání lidi


Produkt

Místo přepojení do rychle hry, je hovor přitahován horoskopy, na které jsem nevolala


Požadované řešení

Vrácení platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2017 09:33, před 7 lety

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.

Dále se může spotřebitelka, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 20:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.