Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
cca 10.8 jsme si nechali zřídit internet Optimal (417537348) v akci, kde bylo deklarováno, že budeme hradit částku 252kč první 4 měsíce a poté 505kč. Od počátku zapojení služby platíme částku 757Kč, což je částka, kterou dle informací na prodejně platí lidé po neprodloužení závazku po 12 měsících. Informoval jsem Vás tedy telefonicky na lince 800123456, kde mi bylo řečeno, že se budete tímto zabývat. Volali jste mi cca po 14 dnech s tím, že potřebujete zaslat kopii smlouvy cca max do týdne, což jsem bohužel nestihl (pracovní vytížení, práce mimo bydliště). Přišlo mi vyjádření, že stížnost zamítáte. Volal jsem tedy znova s tím, že již kopii smlouvy již mám a bylo mi sděleno ať kopii zašlu na váš email (pohledavky.zapojeni@telefonica.com či něco takového). Email jsem odeslal a přišlo mi opět vyjádření s tím, že je vše v pořádku i když máme na smlouvě uvedenou akci 252kč na první 4 měsíce a poté 505kč. Nevím zda je toto jednání v pořádku, v současné době jsme přeplatili za 4 měsíce cca 2000kč.
O2 internet
Nastavení správné cenotvorby a dobropisování špatně učtovaných faktur.
|
Tweet |
V případě, že je smlouva uzavřena a jsou v ní stanoveny určité smluvní podmínky, včetně ceny služby, má spotřebitel právo domáhat se, aby byla služba za cenu uvedenou ve smlouvě poskytována. Přeplacená částka by v takovém případě byla bezdůvodným obohacením.
Dobrý den,
služba byla skutečně zřízena ve variantě bez závazku, kde není zvýhodněná sazba poskytována, neboť ta je vždy dána pouze k závazku. Smlouvu ve Vámi uvedených parametrech zde neevidujeme.
Původní reklamace č. 1-35744131571 nebyla uznána, neboť nám nebyla dodána smlouva. Druhá reklamace č. 1-36810877767 nebyla rovněž uznána s tím, že trváme na původním rozhodnutí.
Na e-mail pohledavky.zapojeni@telefonica.com se zasílá pouze doklad o úhradě, je-li služba vypojena pro neplacení, aby došlo k dřívějšímu zapojení. Z této e-mailové adresy odpovědi nezasíláme a specialisté z oddělení pohledávek neřeší nastavení smluv.
Řešení reklamace můžeme ještě přezkoumat, pokud nám zašlete již dříve požadovanou smlouvu. To můžete provést na stránce www.o2.cz/dotazproguru. Přílohu můžete vložit v sekci "Mám problém", či "Hoří to". Samotné ponížení ceny je nyní možné obecně provést přidáním závazku. U Internetu Optimal byste poté měla sazbu 505 Kč vč. DPH měsíčně.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.