Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#1757Nedodržení smluvních podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2013, před 11 lety

Alena Píšlová

Znění stížnosti

Dobrý den,
cca 10.8 jsme si nechali zřídit internet Optimal (417537348) v akci, kde bylo deklarováno, že budeme hradit částku 252kč první 4 měsíce a poté 505kč. Od počátku zapojení služby platíme částku 757Kč, což je částka, kterou dle informací na prodejně platí lidé po neprodloužení závazku po 12 měsících. Informoval jsem Vás tedy telefonicky na lince 800123456, kde mi bylo řečeno, že se budete tímto zabývat. Volali jste mi cca po 14 dnech s tím, že potřebujete zaslat kopii smlouvy cca max do týdne, což jsem bohužel nestihl (pracovní vytížení, práce mimo bydliště). Přišlo mi vyjádření, že stížnost zamítáte. Volal jsem tedy znova s tím, že již kopii smlouvy již mám a bylo mi sděleno ať kopii zašlu na váš email (pohledavky.zapojeni@telefonica.com či něco takového). Email jsem odeslal a přišlo mi opět vyjádření s tím, že je vše v pořádku i když máme na smlouvě uvedenou akci 252kč na první 4 měsíce a poté 505kč. Nevím zda je toto jednání v pořádku, v současné době jsme přeplatili za 4 měsíce cca 2000kč.


Produkt

O2 internet


Požadované řešení

Nastavení správné cenotvorby a dobropisování špatně učtovaných faktur.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 12:30, před 11 lety

V případě, že je smlouva uzavřena a jsou v ní stanoveny určité smluvní podmínky, včetně ceny služby, má spotřebitel právo domáhat se, aby byla služba za cenu uvedenou ve smlouvě poskytována. Přeplacená částka by v takovém případě byla bezdůvodným obohacením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2014 17:29, před 11 lety

Dobrý den,

služba byla skutečně zřízena ve variantě bez závazku, kde není zvýhodněná sazba poskytována, neboť ta je vždy dána pouze k závazku. Smlouvu ve Vámi uvedených parametrech zde neevidujeme.

Původní reklamace č. 1-35744131571 nebyla uznána, neboť nám nebyla dodána smlouva. Druhá reklamace č. 1-36810877767 nebyla rovněž uznána s tím, že trváme na původním rozhodnutí.

Na e-mail pohledavky.zapojeni@telefonica.com se zasílá pouze doklad o úhradě, je-li služba vypojena pro neplacení, aby došlo k dřívějšímu zapojení. Z této e-mailové adresy odpovědi nezasíláme a specialisté z oddělení pohledávek neřeší nastavení smluv.

Řešení reklamace můžeme ještě přezkoumat, pokud nám zašlete již dříve požadovanou smlouvu. To můžete provést na stránce www.o2.cz/dotazproguru. Přílohu můžete vložit v sekci "Mám problém", či "Hoří to". Samotné ponížení ceny je nyní možné obecně provést přidáním závazku. U Internetu Optimal byste poté měla sazbu 505 Kč vč. DPH měsíčně.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 12:47, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.