Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17572Hygiena, rukavice personálu při vykládání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2017, před 7 lety

Hana Zelenková

Znění stížnosti

Dnes, kolem 13,30 hod., jsem byla nakupovat v TESCO expres v Oseku okr. Teplice. Zaměstnankyně vykládala sladké pečivo - kroužky - do regálu, bez rukavic. Když si olízla prsty a vykládala dál, tak jsem se jí zeptala, jesti by neměla používat rukavice. Ani se neotočila. Po mém důraznějším dotazu se otočila a odpověděla mi, že má čisté ruce. Ptám se, je to v pořádku? Personál nemusí požívat rukavice????


Produkt

Sladké pečivo, koblihy, kroužky, atd.


Požadované řešení

HYGIENA!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2017 12:19, před 7 lety

Při prodeji nebalených potravin bylo podle vyhlášky č. 347/2002 Sb. o hygieně při prodeji potravin zakázáno, aby docházelo k přímému kontaktu potraviny s rukou obsluhující osoby. Tato vyhláška byla nahrazena Nařízením Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 852/2004 o hygieně potravin, která tuto povinnost přímo neukládá, stanovuje však, že osoby manipulující s potravinami musí udržovat vysoký stupeň osobní čistoty a nosit vhodný, čistý, a je-li to nezbytné, ochranný oděv. Dále musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů (HACCP), který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 20:39, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.