Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Na mobilu Xiaomi Redmi NOTE 3 zakoupeném u této společnosti se dvakrát objevila stejná závada. Po vytočení čísla display zhasl a telefon nereagoval na žádné dotyky ani ovládací tlačítka. (nešlo ukončit hovor ani vypnout telefon) Tato závad trvala po několik vteřin někdy minut i desítek minut. Servis vždy reklamaci zamítl s poznámkou "závada se neprojevila".
Xiaomi Redmi Note 3GB/32GB
Výměnu telefonu.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Vážený pane Jůzo,
velice mne mrzí, že máte problémy se zakoupeným zbožím.
Bohužel v případě, že již byla Vámi reklamace podána a servisní středisko reklamaci vyhodnotil, že se závada neprojevila, jedná se o neuznanou reklamaci.
Na jejímž základě není v našich možnostech zajistit možnost Odstoupení od kupní smlouvy.
V případě, že s vyjádřením servisního střediska nesouhlasíte, máte samozřejmě možnost podat reklamaci novou a to případně i v jiném autorizovaném servisu.
Taktéž máte možnost se obrátit na soudního znalce, který výrok servisního střediska vyvrátí či potvrdí.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.